Gå til innhold

5-åring som er redd for halloween:( Andre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 5 1/2 år, som nå ikke vil legge seg for han er redd halloween!!!

Griner og sier han aldri kommer til å få sove. Han har aldri vært redd slike ting før, men har blitt redd for å være aleine og redd alt mulig i det siste. Skjedde i sommer, etter at han hadde sett noe skummelt på TV.

Så nå kjenner jeg at jeg gruer meg til morgendagen. Og kvelden da blir vel ikke bedre enn i dag i alle fall!!! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må for all del ikke grue deg, for da merker gutt ungen at du viser bekymring, og gjør han enda mere redd... Du må vise glede og forventning, snu holdningen din, vis at du IKKE er redd, at dette er noe spennende..... vis han hva som skjuler seg bak en maske....

Kanksje det hjelper... Lykke til!!

Skrevet

Jeg er litt redd selv, full forståelse for ungen din!

Skrevet

Jeg har ikke vist at jeg grudde meg eller noe slik, tror egentlig bare han er litt redd for ting for tida, og at det var det som var problemet.

I dag har han gått halloween. Han ville ikke ha på seg maske...for turde ikke se seg selv i speilet;) Men fikk djevelhorn(hehe) og malte edderkoppnett og edderkopp i fjeset.

Og han sovnet som en stein uten å nevne at noe var skummelt...så alt gikk mye bedre enn forventet:)) Han gikk til og med ut og lukket opp døra alene når det ringte på, og syntes det var stoooor stas:)

Skrevet

hehe....se der ja :o) Ingenting er bedre enn at ting går bedre enn fryktet.... :))) Men det gjør som regel det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...