Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Min svigerinne fyller år om noen dager, og i den forbindelse hadde jeg planlagt gave og det var egentlig bare flaks at jeg ikke allerede hadde kjøpt den. Jeg hadde tenkt å gi for ca 300,-, noe jeg mener er nok på en helt vanlig 32 årsdag. Så kommer plutselig broren min innom med gaven han og mamma hadde tenkt mamma og jeg kunne spleise på til henne. Prisen er 1200,-Jeg sa til mamma hva jeg hadde tenkt å gi og hva det kostet, og hun hadde tenkt å gi for 500,- Er det ikke sinnsykt frekt av broren min å "prakke" på oss en så dyr gave? Grunnen til at han absolutt ville at vi skulle gi henne dette, var at det var tilleggsutstyr til noe han har kjøpt.. Hadde du sagt i fra til broren din at dette var frekt, eller hadde du bare latt det gå for denne gang? Eller er det meg det er noe feil med og som er veldig kjip/gjerrig, som reagerer?
Tommage♀♂ Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg hadde bare sagt at jeg hadde kjøpt allerede, elelr at jeg hadde tenkt noe annet. Og at hun heller kunne ønske deg dette til jul.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Dere velger jo selv om dere vil si ja til dette da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå