Gå til innhold

dette er vel kanskje begynnelsen på 2012???

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå synes jeg det skjer mye her i verden

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Ja, snart kommer verdens undergang, så alle dere gærninger, kan dere ikke gå i bunkersen, så blir det fredeligere her ute?

Skrevet

Klart det, snart kommer dinosaurene tilbake igjen, vi ser at Godzilla og king Kong ikke bare var fantasifigurer, for ikke å snakke om Loch Ness monsteret.

Bare å løpe å gjemme seg, for nå kommer romvesenene og tar oss!

Skrevet

Ikke glem Zombiene....The dead is walking among the living....

Skrevet

jeg tror ikke på at verden går under i 2012, slik mange har tolket det, men det skal skje en forandring i 2012, men den er positiv, verden skal bli mer åpen,bedre, friere osv. dette her er det me må igjennom for å komme dit, og mere blir det.

Skrevet

Haha, ja nå skal verden sile bort de som ikke er ønsket lenger etter 2012. Bare kremen blir igjen, til en ny og bedre verden hvor griser synger og vi kan fly. Kan vi ikke bare begynne å bygge en ark med en gang?

Skrevet

Har begynt å bygge en ark jeg. Men desverre er jeg allergisk mot dyr, så denne gangen må dem nok klare seg selv.

Skrevet

Hvis du lurer på hvordan det blir, så kan du røyke store mengder med ulovlige planter.

Skrevet

Hm...helgen har såvidt begynt. Har du kost deg litt for mye med en dram nå , HI?

Skrevet

enig med 21:04. Maya folket var ganske spirituelle...helt spesielt å gå ved ruinene og pyramidene som de bygde

Skrevet

Puff, i 2012 er du ikke allergisk lenger. Ny og bedre verden vettu

Skrevet

JA. Svineinfluensaen har en klar sammenheng med verdensrommet.

Skrevet

Jeg tror grunnen til at det heter svineinfluensa, er fordi aliene som kom med sykdommen ser ut som griser. Og oppgaven deres er å utslette menneskeheten, slik at dem kan overta jorden. For de har begynt å bruke opp ressursene på planeten sin.

Så de sendte da ut 3 forskere som fikk en oppgave. Å lage en virus som skal drepe hele jordens befolkning.

Men uheldigvis så har mennesket funnet en vaksine mot denne virusen, noe som grise-aliene ikke hadde trodd at mennesket ikke hadde IQ til å gjøre.

Noe i den dure....

Skrevet

Nei dei, du har bare delvis rett!

De 3 forskerne laget først "svine"influensa, DERETTER vaksinen. Det er ikke influensaen som er ment å utslette oss, det er vaksinen som alle løper for å ta!

Skrevet

hahaha. Nydelig Toxic ;o)))

Skrevet

Åja.....var det sånn det var. Ja, f.....visse det var noe sånt ja....Damn...

Skrevet

hadde du sagt begynnelsen på 2010 skulle jeg kanskje vært litt enig =D

Skrevet

ja alle som tar vaksine blir utryddet. Slik at vi frie, rene sunt spisende, gode mennesker kan starte helt på nytt. Uten alt dere skal forurense oss med.

Heal the world!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(og ja det VAR ironi)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...