Gå til innhold

DA HA JEG FØDT!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lang historie kort.. I går 29.oktober kom prinsessa til verden.. Gikk i aktiv fødsel kl 22.20 med 4 cm åpning, kl 23.58 var hun ute.. Hun er jo selvsagt verdens vakreste.. :-) Nå koser vi oss.. Vitale mål: 52 cm og 4390 gram..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig å høre!! Gratulerer så mye med en liten prinsesse:)

Kan tenkte meg hun er verdens nydeligste ja, ingenting er så skjønt som nyfødte bebiser. Nyt tiden godt og i fulle drag. Jeg fikk ei jente i oktober i fjor, så nå har hun alt passert året. Hadde termin samme dag som deg bare året før.. året går fort, så ta masse bilder og bare kos deg sammen med det lille vidunderet!!

God klem fra Kokkeli:))))))))

Skrevet

Gratulerer! Jeg måtte logge på bare for å gratulere deg, veldig bra at det ble spontan fødsel og at det gikk bra!

Skrevet

Åhh så deilig å være ferdig og treffe nurket. Min har blitt så utrolig stor bare på 2 mnd. smiler og ler og prater med oss. Har byttet 2 størrelser klær på denne tiden og snart går den tredje. Tiden går så fort, nyt den sammen med jenta :)

Skrevet

Gratulerer med jenta!! kos dere masse. baby tiden går så altfor fort.

Skrevet

Gratulerer med jenta :)

Skrevet

Gratulerer kjempemasse!! =)

Det var ei stor jente da. Godt at ventetiden endelig er over for dere =)

Jeg misunner deg følelsen av å akkurat ha født, det er verdens aller beste følelse!!!! =) =)

Kos dere masse alle sammen! =)

Skrevet

Gratulerer så mye med jentungen :) Den lange ventetiden er over :)) Kan nok tenke meg at hun er verdens nydligsste og steste for dere :)))))

GRATULERER !!!!

Skrevet

Rene drømmefødselen :)))

Gratulerer, og kos deg med baby.

Skrevet

Gratulerer saa masse !

Hoeres ut som dere hadde en fin opplevelse !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...