lengter daler ned i skjul... Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 1 åringen min hadde feber igår, 38,6. og surklete i brystet. idag har han ikke hatt feber, men er surklete, ikke bare på morgenen men hele tiden. han gråter når han hoster, sikkert vondt. kjenner på ryggen at det surkler når han puster. er det sansynlig at det er noe bakteriellt som trenger behandling så lenge han ikke har feber? han er ganske slapp og ikke helt i slaget. ser "syk" ut, på øynene.
Sjefsmegga Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Synes du skal ringe å rådføre deg med legevakten jeg, bakteriell infeksjon tviler jeg på at det er, vanligvis er det virus og lite feber. Men det er svært ubehagelig. Noen råd: gi rikelig med væske, men styr unna melk som kan øke mengden ekspektorat ( slim). Jeg vil tro at barnet ditt vil ha nytte av slimløsende mikstur hvis det ikke er bedring i løpet av natten. Sørg for at barnet ligger litt høyere med overkroppen hvis det er mulig å få til. Lag en kile under madrassen i hodeenden, det skal ikke så mye til faktisk.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2009 takk for svar ) han drikker bra. ja det høres ut som det ligger slim der hele tiden som han ikke får opp, og når det liksom bobler over og blir for mye så hoster han stygt. han ligger litt forhøyet med overkroppen, har noen bøker under sengebeina. får ta en telefon til legevakta imorgen hvis han ikke er bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå