Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg og sambo har det virkelig ikke lett om dagene. For 4 uker siden,snakket vi om å kjøpe hus sammen, og nå er alt fiasko. Det hele begynte med at han ringte og sendte meldinger med bestevennina mi(!!!!) bak min rygg. Begge satt å løy meg midt i trynet om det. De sier at de ikke har gjort noe mer enn dette, men hvordan i all verden skal jeg tørre å tro på dette etter at de har løyet meg opp i ansiktet om å bare snakke sammen? Og så, når jeg endelig hadde bestemt meg for å prøve å legge dette bak meg, så kom sambo til meg og fortalte at han ikke ville være kjæresten min lenger. Altså å bryte forlovelsen å hele pakken... Jeg og barnet mitt flyttet ut, men da vi var borte så ville han at vi skulle komme hjem igjen etter en ukes tid, og nå lever vi på vår siste sjanse.. Hva skal jeg gjøre for at vi skal få det bra igjen etter alt dette? Jeg har foreslått par samtaler på familiesenteret her i byen, men det nekter han å bli med på. Vet virkelig ikke hva vi skal gjøre! Gi meg noen råd, om noen har peiling:) Takker og bukker for svar=)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Hold deg borte. Dødfødt hvis han ikke vil, og du presser på. Dessverre..
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 (Han nekter å gå til samtaler=uvillighet til å fortsette forholdet) anonym over
Gjest Toxic Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Strengt tatt er det vel mannen din som bør ta initiativ til å ordne opp i dette, og ikke du. Hva ønsker han å gjøre for å bygge opp tilliten igjen?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #5 Skrevet 30. oktober 2009 Ja det var det da. Jeg er vel bare dum, som ikke skjønner at han egentlig ikke vil mer. Men jeg har absolutt ikke lyst å slutte forholdet vårt, er så glad i den mannen! Men men, vi får se hvordan dette går. ;S
Gjest sug lut Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 Hurtigforhold er sjelden noe å bøye seg baklengs for. Heller ikke forhold der man opererer med "han sendte meldinger til" og "bestevenninna mi".
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #7 Skrevet 30. oktober 2009 Men da kan du dra fra han noen uker. Gi han skikkelig ensomhet. Litt pine! La han savne deg. Ikke ring, ikke ta kontakt og ikke send email. Og si det er for å tenke om DU vil fortsette, siden han ikke vil gå i terapi! Snu det på hodet. Så skal du se han tenker seg om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå