RødRev Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 ..hadde vært okei om det var skolerevy, men forventer litt mer i beste sendetid på fredag. Litt skuffet
Mom2Two Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Ja, jeg synes også nivået er utrolig lavt egentlig.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg har heller ikke vært noe fornøyd. Man ser etter noen som har x-faktoren, og de fleste av deltagerne har etter min mening ikke noen x-faktor. De er helt ok til å synge, og det er vel alt. Noen er bedre enn andre.
thea - M har gull i gulping Skrevet 30. oktober 2009 #5 Skrevet 30. oktober 2009 Ja herregud! Ser du den engelske versjonen så får man seg et sjokk
Mammaen til Isak Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg bare konkluderer med at de alle er bedre enn meg til å synge ;o)
*gruffalo* Skrevet 30. oktober 2009 #7 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg er ganske enig. Hører på at tenker at NÅ blir det mye klaging fra dommerne!!! Men syns de er ganske så positive hele tida:/ Ganske irriterendes når til og med jeg hører at de synger dårlig. Eller er det et bevis på at jeg er tonedøv og ikke hører forskjell på bra og dårlig;)
RødRev Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 30. oktober 2009 Huff, synes det virker så krampeaktig og tilgjort : /
Mom2Two Skrevet 30. oktober 2009 #9 Skrevet 30. oktober 2009 Slik er det jo med Idol også, nivået i USA og UK er et heeeelt annet enn her i landet. Må vel ha med at konkurransen er mindre her, det skal mindre til for å få være med.
Trebarnsmamma30 Skrevet 30. oktober 2009 #10 Skrevet 30. oktober 2009 Idol var faktisk bedre laget en x-factor, synes jeg..
Silje og Vaniljebollene Skrevet 30. oktober 2009 #11 Skrevet 30. oktober 2009 Ja, det kan jeg også skrive under på, mammaen til Isak! Kanskje vi skulle blitt med, så de andre deltagerne hadde virket flinkere?
vi har verdens fineste gull Skrevet 30. oktober 2009 #12 Skrevet 30. oktober 2009 Jaja, vi ser på det likevel:) Koser meg jeg, fniser litt av noen, mens andre klarer seg bra:)
RødRev Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #13 Skrevet 30. oktober 2009 Ja, sitter jo her klistret, hehe.. Men synes det er parodisk, stivt, latterlig dårlig og tilgjort. Merker at jeg har mensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå