Gå til innhold

Elendig nivå på X factor..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..hadde vært okei om det var skolerevy, men forventer litt mer i beste sendetid på fredag. Litt skuffet :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg synes også nivået er utrolig lavt egentlig.

Skrevet

Jeg har heller ikke vært noe fornøyd. Man ser etter noen som har x-faktoren, og de fleste av deltagerne har etter min mening ikke noen x-faktor. De er helt ok til å synge, og det er vel alt. Noen er bedre enn andre.

Skrevet

Ja herregud! Ser du den engelske versjonen så får man seg et sjokk

Skrevet

Jeg bare konkluderer med at de alle er bedre enn meg til å synge ;o)

Skrevet

Jeg er ganske enig. Hører på at tenker at NÅ blir det mye klaging fra dommerne!!! Men syns de er ganske så positive hele tida:/

Ganske irriterendes når til og med jeg hører at de synger dårlig. Eller er det et bevis på at jeg er tonedøv og ikke hører forskjell på bra og dårlig;)

Skrevet

Huff, synes det virker så krampeaktig og tilgjort : /

Skrevet

Slik er det jo med Idol også, nivået i USA og UK er et heeeelt annet enn her i landet. Må vel ha med at konkurransen er mindre her, det skal mindre til for å få være med.

Skrevet

Idol var faktisk bedre laget en x-factor, synes jeg..

Skrevet

Ja, det kan jeg også skrive under på, mammaen til Isak! Kanskje vi skulle blitt med, så de andre deltagerne hadde virket flinkere?

Skrevet

Jaja, vi ser på det likevel:)

Koser meg jeg, fniser litt av noen, mens andre klarer seg bra:)

Skrevet

Ja, sitter jo her klistret, hehe.. Men synes det er parodisk, stivt, latterlig dårlig og tilgjort. Merker at jeg har mensen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...