Lille Ollebolle Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Hvorfor kan jeg ikke skrive OPPLEVELSER i følge Word... Noen gode alternativ?
Lille Ollebolle Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 30. oktober 2009 Ingen lærere her ikveld?
Mammaen til Isak Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Det er vel riktig skrevet så da er det jo bare å skrive det sånn da ;o)
Gjest sug lut Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Fordi alle retteprogrammer i hele verden suger balle.
* 5 om dagen * Skrevet 30. oktober 2009 #5 Skrevet 30. oktober 2009 du kan jo selv lage / skrive dine egne ord, og lagre de,så retter den det neste gang du skal skrive det...om du skriver det feil...
Lille Ollebolle Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2009 Det var det jeg mistenkte... Takk for oppklaringen. Bruker deg som referanse om jeg får kjeft av læreren :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå