Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Er det sant at ulykker alltid kommer i tre? Her stemmer det ganske godt. Sist vi hadde dette, fikk svigermor kreft, mine foreldre skilte seg, og min mann mistet et søskenbarn. Denne gangen mistet jeg først svigerfar, så hadde jeg en ma i uke 12+1 og nå falt jenta mi og måtte sy 3 sting i ansiktet. Har hørt folk si at ulykker kommer i tre. Og begynner nå å lure på om det er noe sannhet i det...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Kanskje du må ringe Karmakontoret?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Ja, jeg har også merket det.. Eller kanskje det er bare at man legger merke til ting når andre ting faller sammen.. Til NN over her, kan ikke du gå å prøve å sove litt? Det hjelper virkelig på humøret!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Så hyggelig du er 20:06. Vet at jeg har alt på det rene, så er ikke bekymret for at karma skal komme å bite meg i ræva;) Synes bare det er merkelig at det har vert slik hos oss, og ville høre om flere opplever det på samme måte.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #5 Skrevet 30. oktober 2009 Man finner ofte det man leter etter. Og folk sier utrolig mye dumt hvis man hører etter. Hvis man tror at ulykker kommer tre og tre så gjør de det. Selv ville jeg nok ikke regnet 3 sting som en ulykke på høyde med Dødsfall og MA. Uhell og hell rammer folk tilfeldig og uten rettferdighet. Det viktigste er hvordan dere takler livet. Å sette seg ned å vente på ennå en ulykke tror jeg hverken er sunt eller nyttig. Kondolerer for dine tap og håper det blir hyggeligere for dere framover. God helg.
Gjest sug lut Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 Du får alltid kartet til å stemme med terrenget om du virkelig vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå