Gå til innhold

Flere som skal føde ved Bærum her?


BabyDiaz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er nok å treffe ved SAB'en, jeg og. Termin er satt til 22.februar.

Vår første ble født der også i 2007 og jeg har en veldig fin og positiv erfaring fra Bærum sykehus.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Har dere tenkt å prøve å få familierom? Jeg ønsket det sist, men måtte desverre ta KS og da var ikke det mullig. Er litt mer usikker denne gangen siden vi nå har en på snart 2 år - er redd for at det kan bli mye med både mamma, pappa og lillesøster på sykehuset når han ikke får være med. (Øke fare for sjalusi? - Noen som har erfaring?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Har ikke noe erfaring, men jeg lurte litt på hvordan det var å ligge på rom med andre? Tror jeg har lyst på familierom, men jeg er redd det skal oppleves overveldende og forlatt? Det er min første. Har samtidig veldig lyst at mannen min skal få være der. Så om du har lyst til å dele litt så hadde det vært fint:0)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vi flytter til Bærum i mars, så jeg skal ikke føde på Bærum, men jeg lurte på om dere har hatt noen BIM-treff i Bærum?

 

Hadde vært hyggelig å ha noen å gå trilletur med utover våren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei,

 

for meg var det ikke noen fordel å dele rom. Hadde rommet for meg selv første døgnet og syntes det var så fint da mannen min og jeg kunne prate / gjøre som vi ville - ha besøk på rommet uten at vi følte at vi "plagde" noen. Dessuten var rommet lite, og når seng nr 2 kom inn ble jeg skjøvet inntil vinduet og det ble lite plass til babyseng og nattbord. Babyene våre hadde ikke samme våken/sove rytme så vi vekket hverandre. Jeg ville mye heller ha delt rom med mannen min!

 

Om du vil ha selskap fra andre nybakte mødre kan du jo rusle inn på fellesområdet. Jeg syntes uansett det virket som om de fleste hadde nok med seg, babyen sin og familie... Men, det kan jo bare være jeg som var uheldig - sikkert noen som har hatt supre romkamerater og har en lagt mer positiv erfaring enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei LilleKnott.

 

Vi har ikke hatt noen BIM-treff i Bærum som jeg vet om... hadde vært koselig med ett. Jeg blir gjerne med på tilleturer utover våren, bare ta kontakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei ; )

 

Jeg skal føde på bærum, har termin 20.feb.

Fødte min første sønn der og var veldig fornøyd med alt. Jeg fikk ikke familie rom, men var heldig med romkamerat, vi møttes noen ganger mens vi var i perminsjon ; ) Alltid hyggelig med noen man kan trille en tur med eller ta en kaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei,

 

noen fra Bærum som har lyst til å treffes før vi føder? Regner med at flere av dere har gått ut, ellers snart går ut i fødselspermisjon, og da får vi jo ofte god tid :) Hadde vært koselig å gå en liten tur (Kalvøya?) og ta en kaffe etterpå...

 

Noen som har lyst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...