Gå til innhold

hva synes dere om<navnet Leandro?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hørt før og nja.... liker det ikke. Høres rart ut. Som Leander med skrivefeil eller Spanskesyken

Skrevet

Veldig underlig om dere ikke har italienske aner.

Skrevet

eller spanske!

Nei jeg ser ikke helt for meg en helnorsk gutt ved navnet leandro

Skrevet

Om jeg hadde vært spansk og full hadde det kanskje vært kult.

Skrevet

Leser det som leonardo hver gang. Spansk/italiensk vesjon av Leander i mitt hode

Skrevet

Ikke fint...Utrolig mye rart folk vil kalle ungene sine for tiden. Hvis mor/far er spank el. så ok, men en helnosk gutt ved navn Leandro høres jo bare teit ut, beklager:-)

Skrevet

Ikke bare ung mor uten utdannelse, men uten kunnskapsnivå om at det er et meget harry og belastet navn på en norsk unge i Norge.

Skrevet

Pompøst og femi! Høres nesten ut som en parodi..Mao grusomt!

Skrevet

Hadde jeg vært på sykkeltur i Italia og spurt en mann som sto og plukket druer for å lage vin på vingården sin om veien til nærmeste versthus, og etterpå spurt han hva han het, og han sa han het Leandro, da hadde jeg ikke reagert i det hele tatt.

Men i Norge, på en norsk unge? Hehe....No comment!

Skrevet

Jeg synes det er fint jeg. Argumentene over om det høres spansk ut holder ikke for det er mange utenlandske navn som er blitt vanlig også på norske barn. F.eks Alexandra, Michelle osv.. Uansett har vi såpass mange forskjellige nasjoner integrert at navnene flyter om hverandre. Jeg mener derfor at det er ikke er noe som passer bedre på den og den. Navnet er kjempefint - skal du bruke det?

Skrevet

Veldig tapas? San Leandro tapas bar, den i Vika eller på Løkka??? ;-)

Skrevet

Hei,

Nei, skal ikke bruke det og er enig med alle dere andre her som ikke liker det! Har en vennine som vurderer det....

Skrevet

Leandro er på ingen måte et hjemmesnekra, men et helt vanlig italiensk/spansk navn. Nå er det blitt sånn at de fleste her inne får helt panikk hvis noen gir barnet sitt et utenlandsk navn - da er det harry og man er en tenåringsmor uten ressurser. Tja, stemmer i noen tilfeller, ikke i andre. Hvis venninnen din har lyst til å kalle barnet sitt for Leandro - why the heck not?

Skrevet

en jeg klina med på Mallorca når jeg var 19... ;) hehe

Når det er sagt så syns jeg ikke det er så forferdelig ille som de andre skal ha de til.. Gutten min heter Matheo, det er ikke særlig norsk det heller, men det driter jeg i..

Skrevet

Det er noe av det verste jeg har hørt her inne, faktisk.

Skrevet

Nei nei og atter nei det synes jeg ikke var noe fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...