Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Sliter virkelig om dagen, har ei jente på 10 mnd som stort sett er snill og grei. Men, jeg har blitt skikkelig hypokonder på hennes vegne. Hun var syk, og da mener jeg ordentlig syk, tidligere i høst, og etter det er jeg livredd for at hun skal bli syk igjen. Jeg har innbilt meg at hun har all verdens forskjellige sykdommer, fra det uhyre sjeldne, til svineinfluensa. Jeg er en skikkelig katastrofetenker, og det sliter så på psyken min. Klarer ikke å tenke på noe annet, og går bare å venter på en telefon som sier at hun er alvorlig syk, og har bare noen år igjen. Jeg kan se det for meg, som om det allerede skulle ha skjedd. Jeg orker ikke å ha det sånn...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Du bør oppsøke hjelp, få noen å snakke med. Du har hørt om loven om tiltrekning? Uansett om du ikke tror på det, si til deg selv hver dag at dere er friske og sunne, så tror til slutt hjernen din (altså du) på det. Alt er bra med din datter!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Ja, jeg har hørt om den Men jeg kan ikke få meg til å gjøre det sånn, for jeg er hellig overbevist om at noe er det, selv om mannen min synes jeg er gal. Fornuften min sier at alt er greit, men allikevel... Så er jeg så redd for å tro at alt er bra, også viser det seg at det ikke er det allikevel... Åh...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Da jeg var helt fersk mor, babyen var 2 måneder reiste vi inn til legevakte pga feber og endte opp på oprasjonsbordet. Det var grusomt! Jeg var i fritt fall, men jeg dro lærdom av det. Jeg lærte at hva som helst kan skje når som helst uansett og med hvem som helst! Det går ikke ann å forutse hva som kan skje, det eneste man kan gjøre er å takle det når det skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå