lilleღpersille Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Hun er nå straks 15mnd. Var medlem i barnas bokklubb, men var heller skuffende så meldte henne ut. Fikk reklame ang Barnas egen bokverden fra Tanum, det kan jo se litt bra ut. Hvilken bokklubb er deres barn med i og er dere fornøyde?
miapia Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg er ikke fornøyd med barnas egen bokverden. Det virker ikke som at de driver kvalitetskontroll på det de sender ut. Til en herlig stiv pris! Et par av bøkene vi har fått derifra aner jeg ikke hva vi skal gjøre med, for ungene får ikke ha de i bokhyllen. Jeg kjøper heller bøker i bokhandelen, det er billigere pluss at du og ungen kan velge kvalitetslitteratur sammen. Noe av det de har er nok bra, men søppelet de sender ut gjør meg skeptisk til hele firmaet.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Er med i bokklubben barn og goboken. På den første avbestiller vi som oftest, har kjøpt bøkene to ganger vel, og bøkene har vært ok, men ikke mer. Gobokens bøker kjøper vi hver gang, på tross av at jeg syns bøkene er ganske like. De er koselige, og barna elsker dem. Men det er ikke så veldig variert dessverre.
Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Snuppa er medlem i Bokklubben Baby - og har egentlig vært fornøyd med pakkene derifra. Nå er hun snart 1 år, og jeg har bestemt meg for at jeg heller bruker samme beløpet ca hver mnd til å kjøpe bøker til henne som jeg plukker ut, enn å videreføre medlemskapet til Bokklubben Barn. Er med i Bokklubben selv, så kan jo bare bestille de pakkene som jeg synes ser ålreit ut til henne:) Dette var egentlig ikke noe tips om bokklubb, men...
vi har verdens fineste gull Skrevet 30. oktober 2009 #5 Skrevet 30. oktober 2009 Vi er medlem i bokklubbens barn (eller marihøneklubben som tulla sier:) og har vært det siden hun var nyfødt:) Er veldig fornøyd:) Enkelt og avbestille, og mange av bøkene som har kommet i postkassen har blitt "lest ut":)
lilleღpersille Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2009 Det som irriterte meg mest med barnas bokklubb, var at jeg syntes nettsidene deres var helt håpløse. Sikkert bare jeg som er dum, men skjønte overhode ikke hvordan jeg skulle klare å avbestille pakkene. Det var lettere å avslutte abbonementet, så det gjorde jeg da. Får titte litt på go boken sine nettsider, det er jo en klassiker. Synes det er koselig å sitte å bla i bøker i sammen. Håper hun kan ha mye glede av det i fremtiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå