Gå til innhold

13 syke i klassen til dattra mi..:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mer enn halve klassen er borte om dagen, hver dag er det minst et barn som går hjem, pga sterke hodepine-smerter etc... Den første syke har fått bekrefta svineinfluensa.

Bare krysser fingrene jeg nå, at hun skal holde seg frisk :)

Får vi det i hus her, med så mange unger, så går vi en tøff høst i møte tenker jeg.

Hvordan er det på deres skoler/barnehager?

Blir ungene stressa av alt dette de og? At det går på "psyken" til slutt?

(dere er sikkert lei alt svineinfluensa prat - men jeg er nesten aldri her inne selv, og har ikke vært med i diskusjoner...:/ (sorry...)

:0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Ruskesnuska mi:) Hwe har vi det likedan, men flere har fått beskjed om at det IKKE er svineinfluensa. Vi snakker ikke så mye om det hjemme, men vi droppet 1 håndballtrening denne uken for å heller ta det med ro. Heldigvis er det ikke kamp denne helgen.

Skrevet

her har 3 åringen mest sannsynlig fått nøffesyken...det er et bekreftet tilfelle på avdelingen hennes i barnehagen og når over 50% av avdelingen henens i barnehagen er syk med det samme så er det nok det....

Skrevet

Hei LOTP ;) lenge siden sist :)

Vi snakker heller ikke mye om det, er absolutt ikke noe jeg ønsker å skremme ungene med ;)

(og "gudskjelov" er vi uten TV for tiden (antenneproblemer), så ungene får ikke med seg alt dette på nyhetene heller..)

Men - 12 åringen har fått vite av læreren sin, at hun ene mest sannsynlig er smittet av svineinfluensa..

Og når 12 andre er hjemme og - da er jeg glad for at de med årene har fått et ganske bra immunforsvar, og sjeldne er syke :)

Jeg tenker og, at de fleste har nok kraftig forkjølelse o.l. , og at foreldre holder barna hjemme for sikkerhets skyld. Og det er jo greit det, men hun synes det var litt merkelig at halve klasserommet var tomt i dag :0)

Skrevet

Går dattra di på skole i Bærum? 4. trinn?

Skrevet

Nei, vi bor på Østlandet.

Hun går i 7 klasse da ;)

Men, tror det er mange syke rundt omkring nå...

Og - som jeg skrev og: er de syke - eller er vi foreldre redde?

Begge deler?

Jeg har hele tiden tenkt at dette skal ikke jeg bli nervøs for... men merker jo selv at jeg tenker mye på det ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...