Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt hvit sofa til tv-kroken, hvilken farge på bord og tv-bord? Har lønn ellers, ikke lyst på lønn, eller tre i det hele tatt. Heller ikke klart glass? Frostet glass kanskje? Blir sort for hardt til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde gått for hvitt bord og tv-benk. Det slår aldri feil og selvfølgelig lekkert til hvit sofa. I møbelbutikkene nå har jeg sett endel høyglans hvitt hvis en ønsker det. Når du har andre møbler i lønn, hadde jeg vært forsiktig med å blande for mange andre farger inn. Med hvit sofa og bord kan du heller ha mønster/ farger på puter, pledd, kubbelys og tepper.

Hadde heller ikke valgt glass eller sort.

Evt. kan valnøtt eller den grå/ værbitte fargen være fin til hvitt.

Skrevet

Med hvit sofa og lønn ellers, hadde jeg nok gått for hvitt bord og tv-benk. Svart blir nok for hardt, og glass/frostet kan fort bli for mye hvis du skjønner.. Og når du allerede har en del lønn, syns jeg ikke at du skal blande for mye eller for mange andre farger sammen heller, for det kan fort bli rotete. Hvilke farger har du ellers er jo også noe å tenke på... Feks på blomsterpotter, puter, pledd, bilder, små-interiør, gulvteppe osv :) Her kan du gjerne blande inn mønster og mix-match etter hvordan din stil er.

Skrevet

Har jo vurdert hvitt, men var redd det ble for mye hvitt! Men det blir det kanskje ikke da? Hmmm.......hvitt ja, kanskje det. :o)

Takk for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...