Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 vi har i flere år reist i lag med min familie til syden. Han har alltid syns det har vært kjekt. Å han har tidligere i høst sagt han vil vær med i år også, han har vært med å leitet etter turer osv. Nå vi i dag sku bestille ville han plutselig ikke vær med, pga han ikke vil til det valgte ferielandet. Det er ikke så lett å finne et feriehus stort nok til alle, som samtidig ikke koster 50000 i uken. Vi har en datter i lag som er litt over 1 år når vi reiser. Syns det er spesielt at han plutselig ikke vil vær med. Det er den eneste tiden i løpet av året vi tilbringer "kvalitets" tid i lag. Han jobber mye, å prioriterer sine hobbyer. Hva syns dere om dette?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Det synes jeg var litt dårlig gjort av samboeren din.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg må si jeg faktisk skjønner samboeren din, jeg. Det kan være ganske intenst å reise med svigerfamilien sin, og det er nå beundringsverdig at han har gjort det flere ganger allerede. Det er ikke sikkert at han synes det er så lett å si til deg at han synes det er litt slitsomt, fordi han er redd for å såre deg. Det er også ganske deilig å reise bort bare "nærfamilien" (dere tre) når man først endelig kan ha ferie sammen. Jeg skjønner han kjempegodt!!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Og PS. Det at du synes det er kvalitetstid og kjempebehagelig ferie, betyr ikke at han synes det samme. Hadde du ville delt hus med hans foreldre 2 uker hvert år som den eneste ferien dere hadde?
Gjest sug lut Skrevet 30. oktober 2009 #5 Skrevet 30. oktober 2009 Og du synes det er greit at den eneste kvalitetstida i året tilbringes med foreldra dine? Det synes tydeligvis ikke samboeren din, hvilket er svært naturlig.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 Er det noen spesiell grunn til at han ikke vil til det landet? Jeg har tilbragt en ferie med svigers og aldri mer..............
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #7 Skrevet 30. oktober 2009 Huff. Jeg hadde aldir i verden dratt på ferie med svigers hver gang vi skulle på ferie. Ikke hvert år om vi hadde hatt flere ferier heller. Har dere kanskje også vært i samme land/sted flere ganger før? Kan dere ikke dra med hans familie de neste årene? Eller vil ikke du det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå