Gå til innhold

vi som har tatt vaksinen.....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjort er gjort, spist er spist, og i dette tilfellet, stukket er stukket. Det nytter ikke å sitte å gruble på dette. Who har senest i dag vært ute å sakt at vaksinen er sikker. Fhi har også vært så klar på at gravide skal ha vaksinen at de må være sikker på at den er trygg, hvis ikke regner jeg med at pengeboken står åpen for å utbetale erstatning til barn født med skader pga vaksinen. Det er jo ikke slik at alt går over til fosteret heller. Det jeg var mest bekymret for var kvikksølvmengden. Men etter å ha lest litt om dette fant jeg ut at vi gjennom daglig kost får i oss nesten dobbelt så mye kvikksølv som vaksinen inneholder.

Jeg har valgt å ta vaksinen og føler jeg har gjort et riktig valg både for meg og lillefrøkna i magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vaksinen igår. har vært frem og tilbake om jeg skulle ta den eller ikke,men da jeg fikk tilbudet igår, bestemte jeg meg for å ta den Føler at hadde vært en risk uansett.. hva om man da skulle få viruset, og det går galt?da kanskje man angrer på at man IKKE tok den. Man blir dessverre ikke noe sikrere.. . Er som du sier, blir en enorm erstatnig som de må ut m om noe skulle være galt pga vaksinen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...