Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 hvordan ville du som stemor følt det om barna dine ble bedt til barnebursdag til ditt stebarn? altså, at det står på innbydelsen "halvsøskene, stesøskene, stemor og barnefar er velkommen til barnebursdag osv" vil ikke såre noen.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Ville blitt kjempe glad:) Fint med familie og med familie som kan være sammen for barna sin del
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Må det stå det på innbydelsen? Tror jeg ikke hadde tatt det som noe positivt. Kan det ikke heller stå hele familien er invitert?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 bedre med "hele familien" en navn? jeg tenkte at om navnet hennes sto der så var det ingen tvil om at hun også var velkommen. hi
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #5 Skrevet 30. oktober 2009 Hva med å bruke navnene på personene? Eller var det det du tenkte kanskje? Vet det er mange som ikke liker betegnelsen halvsøsken...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 tror nok hun har tenkt å skrive navnene i stede for tiltlene. haha
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #7 Skrevet 30. oktober 2009 ja jeg skal bruke navnene dems (men kan jo ikke skrive dem her) hi
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #9 Skrevet 30. oktober 2009 Men da er det jo ikke noe problem, navn på innbydelser er vel det mest normale?
Gjest Antarctica Skrevet 31. oktober 2009 #10 Skrevet 31. oktober 2009 Syns det er fint. Har nylig hatt feiring for sønnen og bedt stesøsken osv i dagen hans, jeg tenkte som så at det er mennesker som betyr mye for han. Har også hatt pappaen hans og pappas nye kone med i bursdagen, jeg liker henne og er glad for at hun er en snill stemor. Hun kan komme i alle bursdager hun vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå