Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg leser innleggene dine i en tidligere tråd her, der rakker du ned på folk som skriver feil. Har du i det hele tatt lest dine egne innlegg? Det blir litt dumt å slenge drit om andre, når du skriver feil selv.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Når du først skal "henge" ut andre brukere så ikke gjør det anonymt. Stå for det du sier og ikke vær så feig!!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Det hjelper ikke! Når man slenger dritt om andre ved nick så får man jammen ta stå frem med nick selv!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #5 Skrevet 30. oktober 2009 Her er jeg faktisk enig med hovedinnlegger. Det blir litt dumt å rakke ned på folk fordi de har feil bruk av hvem og hvilke (eller hva det var) når man har endel skrivefeil selv.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 Det trenger man ikke nei. Så så greit er det.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #7 Skrevet 30. oktober 2009 Var dette med folkeskikk da. Alle har visst ikke like lett for det
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #8 Skrevet 30. oktober 2009 Haha, folkeskikk faktisk. Så du mener det er folkeskikk av henne å slenge drit om folk her inne som tar feil av noen ord? You go girl.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #10 Skrevet 30. oktober 2009 Signerer hi jeg også. Synes det er dumt å rakke ned på andre når man stiller i samme klasse selv.
Shamandalie Skrevet 30. desember 2009 #11 Skrevet 30. desember 2009 Hmm,denne tråden har faktisk gått meg hus forbi helt til jeg søkte på nicket mitt nå nettopp Men jeg har aldri skrevet hvem/hvilke feil, min store skrivefeil er og/å. Innrømmer jeg glatt. Men er ikke riktig sikker på hvor jeg har rakket ned på noen,link??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå