Gå til innhold

Shamandalie!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser innleggene dine i en tidligere tråd her, der rakker du ned på folk som skriver feil. Har du i det hele tatt lest dine egne innlegg? Det blir litt dumt å slenge drit om andre, når du skriver feil selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du først skal "henge" ut andre brukere så ikke gjør det anonymt. Stå for det du sier og ikke vær så feig!!

Skrevet

Dette er et anonymforum dumma.

Skrevet

Det hjelper ikke! Når man slenger dritt om andre ved nick så får man jammen ta stå frem med nick selv!

Skrevet

Her er jeg faktisk enig med hovedinnlegger. Det blir litt dumt å rakke ned på folk fordi de har feil bruk av hvem og hvilke (eller hva det var) når man har endel skrivefeil selv.

Skrevet

Det trenger man ikke nei. Så så greit er det.

Skrevet

Var dette med folkeskikk da. Alle har visst ikke like lett for det

Skrevet

Haha, folkeskikk faktisk. Så du mener det er folkeskikk av henne å slenge drit om folk her inne som tar feil av noen ord? You go girl.

Skrevet

To gale gir ikke en rett vet du

Skrevet

Signerer hi jeg også. Synes det er dumt å rakke ned på andre når man stiller i samme klasse selv.

  • 1 måned senere...
Skrevet

Hmm,denne tråden har faktisk gått meg hus forbi helt til jeg søkte på nicket mitt nå nettopp :P

 

Men jeg har aldri skrevet hvem/hvilke feil, min store skrivefeil er og/å.

Innrømmer jeg glatt.

 

Men er ikke riktig sikker på hvor jeg har rakket ned på noen,link??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...