Gå til innhold

Dere med barn i risikogruppen som har fått vaksine................

Anbefalte innlegg

Skrevet

................holder dere barnet hjemme fra barnehagen til vaksinen "virker" (1-3 uker etter at den er tatt)?

Videoannonse
Annonse
Gjest splætt
Skrevet

Det kom melding om sannsynlig svineinfluensa i barnehagen like før mini tok vaksinen, fikk derfor tamiflu (10 dagers kur) for å forebygge mens den virker. Han er derfor i barnehagen som normalt.

Om ikke denne meldingen hadde kommet hadde jeg sannsynligvis sendt ham i barnehagen uten tamiflu, men under tvil.

Skrevet

Jeg er selv i risikogruppen, og jeg holder ikke meg selv hjemme. Jeg har ikke mulighet til det, for jeg får ikke sykemelding, og da velger jeg å tenke at det må være ok å gå på jobb (selv om jeg er lærer og egentlig veldig eksponert.).

Skrevet

vi fikk besjed at vaksinen ville virke nesten umidelbart, for både meg å vesla er i risikogruppen å tok vaksinen fordi mannen i huset hadde svineinfluensa.

Skrevet

Her har snuppa vært i barnehagen;)

Nå har søsteren vært hjemme med influensa da.... så egentlig vært bedre å være der enn hjemme...

Skrevet

Nå er ikke barnet vårt i risikogruppen, men jeg er det (gravid) så vi har valgt å holde han hjemme til vi får vaksine til uka..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...