simbax Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 ................holder dere barnet hjemme fra barnehagen til vaksinen "virker" (1-3 uker etter at den er tatt)?
Gjest splætt Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Det kom melding om sannsynlig svineinfluensa i barnehagen like før mini tok vaksinen, fikk derfor tamiflu (10 dagers kur) for å forebygge mens den virker. Han er derfor i barnehagen som normalt. Om ikke denne meldingen hadde kommet hadde jeg sannsynligvis sendt ham i barnehagen uten tamiflu, men under tvil.
hysterika Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg er selv i risikogruppen, og jeg holder ikke meg selv hjemme. Jeg har ikke mulighet til det, for jeg får ikke sykemelding, og da velger jeg å tenke at det må være ok å gå på jobb (selv om jeg er lærer og egentlig veldig eksponert.).
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 vi fikk besjed at vaksinen ville virke nesten umidelbart, for både meg å vesla er i risikogruppen å tok vaksinen fordi mannen i huset hadde svineinfluensa.
3småtroll♥ Skrevet 30. oktober 2009 #5 Skrevet 30. oktober 2009 Her har snuppa vært i barnehagen;) Nå har søsteren vært hjemme med influensa da.... så egentlig vært bedre å være der enn hjemme...
mamma >to gull Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 Nå er ikke barnet vårt i risikogruppen, men jeg er det (gravid) så vi har valgt å holde han hjemme til vi får vaksine til uka..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå