Gå til innhold

Dere som vurderer vaksinasjon må lese dette!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal vi lese dette?

Skrevet

jeg har ikke noen problem med å tro at en svineinluensa for meg ville kun bety et par dager i senga, for min 3mnd gamle baby dereimot er jeg ikke like sikker. bedre at jeg blir dårlig av vaksina enn at han dør fordi vi har brakt smitten inn i huset

Skrevet

nei la vær å lese det du. Ikke bra å tenke selv vettu, vg.no tenker for deg.

Skrevet

Hva med oss som har tatt vaksinen???? Det finnes en egen side for dette!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Dere som har tatt vaksinen ble vel frivillig med på eksperimentet? Stå for valgene deres folkens. Dere er verdens første gratise prøvekaniner.

Dere er knall modige i mine øyne!D

et bidrar helt sikkert til bedre og tryggere vaksiner i fremtiden. Så ikke så ille at det ikke er godt for noe.

Skrevet

Hva med å ta denne debatten inne på sykdomsdebatten? Er jo søren meg over 10 nye influensainnlegg hver dag!! Jeg tror vi har fattet poengene til dere som er så glade i å legge dem ut nå...

Noen er for og noen er imot. Sånn er det bare. Det er VÅRT valg, så hva bryr det dere?

Skrevet

Nå får du jaggu roe deg ned, menneske (kjerring).

52.000 er vaksinert. det er meldt om 9 tilfeller av bivirkninger. INGEN i gruppen 0- 10 år.

HVA MER VIL DU VITE???

Hva mer TRENGER du å vite??

Tror du det dør færre av vanlig influensa??? Ja..?

TRO OMIGJEN!!!

Skrevet

hvorfor skal jeg ta det som fritt helseutvalg som sannhet? virker som en skikkelig alternativ side. liker ikke ukjente informatører.

Skrevet

Langtidsvirkninger med å sprøyte kvikksølv og skvalen i babyer og fostere kanskje?

skal bli spennende å se på neste genrasjons oppvekst.

Færre en vanlig? Snakker du om? Dør 1000 - 1500 av vanlig influensa hvert år. Så hvorfor ikke vaksinere og være like hysterisk hver vinter?

De går da ut selv og sier at vaksinen ikke er sikker for gruppene det ikke er testet for.

Trenger ikke klikke på meg for at du har tatt vaksine og er piss redd for hva som venter deg og dine unger i fremtiden.

Skrevet

Hurra, en ny vaksinetråd, lenge siden sist.

Har lest artikkelen og vaksinert meg siden jeg er i risikogruppen. Den friske delen av familien vil forbli uvaksinert.

Er dog noe i tvil om at Fritt helsevalg er helt objektive i sin informasjon.

Og en riktig god helg til dere alle som kaster bort dyrebare helgestunder her på forumet sammen med meg, hurra for oss.

Skrevet

det er en liten dose med kvikksølv, har da vandret frisk rundt med kvikksølv i tenna i 35 år nå.....

Skrevet

Trist at du bruker denne siden for å avgjøre om du vil ta vaksinen eller ikke HI. Fritthelsevalg er motstandere av absolutt all vaksinasjon- dvs alt vi har fått fra vi var små babyer selv, vaksinasjonen på skoler og reisevaksjoner. Selvfølgelig er de da også mot svineinfluensavaksinen. De er ikke objektive for fem øre, og har mye useriøst trykket på sidene sine.

Se heller på fhi.no og pandemi.no hvor det er mye informasjon- som taler både for og mot vaksinen, hva den inneholder, eventuelle bivirkninger etc. Disse sidene består av informasjon fra forskere og eksperter på området som har masse dokumentasjon for påstandene sine. Ikke bare tull slik fritt helsevalg faktisk er.

Skrevet

Hahahahhhh.. Jeg klarer utmerket godt å tenke selv. Gir flatt faen i VG og Dagbladet og BIM for den del.

Jeg klarer også å tenke at det er forferdelig unødvendig å linke til useriøse aktører (ja, jeg oppfatter fritthelsevalg som useriøst) for å skremme vettet av gravide og andre som allerede er engstelige her inne.

Jeg er også tildels skeptisk, men faktisk så får sånne nettsider meg til å helle mer mot vaksinasjon, fordi jeg blir provosert av sånne konspirasjonsteoretikere som forfatter den siden du linker til.

Takk

Skrevet

Anonym 18:30. Denne siden er mye mer propaganda enn vg. Så ikke akkurat noe særig bedre dersom det er riktig informasjon man er ute etter.

Skrevet

Ja, er det det du vil? At vi skal vaksinere oss hvert år?

Jeg klikker ikke på deg, jeg er bare imponert over hvor trangsynt du fremstår. Skjer det en eneste feil så skal dere skeptikere hyle og skrike, vi kommer til å ødelegge neste generasjon osv.

Tror du færre ville dødd hvis ingen hadde blitt vaksinert?

Jeg tror ikke det.

Og til opplysning, jeg har ikke tatt vaksine, ennå. Men den skal tas, tro du meg, Det du kommer med, preller bare av.

Det eneste jeg er redd for er at jeg ikke skal rekke å få den i tide.

Skrevet

"Dere er verdens første gratise prøvekaniner."

Jeg ler høyt av din uvitenhet.

Skrevet

Jeg er faktisk ganske lei av hele vaksinedebatten, være seg "for" eller "mot" siden som legger ut linker og spydige kommentarer. Jeg har hørt om folk som har blitt syke etter vaksinen, og om dem som har blitt syke av svineinfluensa - og ingen av dem har noe lyst til å være syke, men det er ikke til å stikke under en stol at denne influensaen vil bli svært vanskelig for noen, og det er ikke bare for de eldste og svakeste.

Vil ikke noen her finne fram felleskatalog-oppslag for den vanlige influensavaksinen, så kan vi sammenligne litt? For husker jeg ikke feil inneholder den de samme virkestoffene, konserveringsmidlene og resten av dritten som denne vaksinen inneholder.

Skrevet

Takk Hi, for en litt annerledes vinkling av saken.

Selvfølgelig kan vel alle her inne tenke selv, men det er ikke til å dytte under en stol at man blir veldig påvirket av media. Blir en ting sagt mange nok ganger tror man på det - enkelt og greit.

Har ikke brydd meg noe særlig om denne influensaen, ikke tenkt så veldig på det. Har vel følt at så lenge man er litt forsiktig vil det gå greit.

Men de siste ukene nå må jeg si at jeg har blitt skikkelig skremt. Livredd for at gullet mitt skal få det. Nå er gullet mitt syk (som sikkert kan være mange andre grunner til at han er, nettopp startet i bhg og det er sesong for det). Men på grunn av alt dette oppstyret er jeg jo nå livredd for at det kan være dette. Har han smittet bestemor som har astma og kols mon tro.

Mediene skriker jo ut "få panikk - 175000 er syke. Smitten spres raskt - vi rekker ikke gi ut vaksine fort nok"

Hvordan kan de egentlig si dette? Når de ikke tester om folk har influensaen eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...