Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 familien til mannen min bor i utlandet. begge foreldrene hans er arbeidsledige. i sommer var vi en uke på ferie. ett annet sted enn hos svigers. vi hadde planglagt å besøke dem i høst da svigerinnen min fikk baby. men pga hyttebygging og restskatt måtte vi avlyse besøket. svigermor er nå så forbannet at hun nekter å snakke med mannen min fordi vi prioriterte sydenferie i sommer framfor å besøke dem. som nevnt er de atbeidsledige å har mulighet til å komme hit når det skulle være. var det helt jævlig av oss å dra på den ferien i sommer? planen var jo å besøke dem i høst, men pengene strekker ikke til.......
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 "som nevnt er de atbeidsledige å har mulighet til å komme hit når det skulle være" Ehh, kan det være at de har dårlig råd siden de ikke har jobb??
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 vi betaler selvfølgelig for å få dem hit. de har flyskrekk og tar derfor buss. koster 1000 kr t/r
Kleint Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Her er det de som er urimelig så det virkelig holder. Dette hadde jeg vist null forståelse for.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #5 Skrevet 30. oktober 2009 De kan da ikke forvente at dere skal komme til de hver eneste ferie!! De er arbeidsledige og som du sier så kan de helt fint komme til dere.. De må også skjønne det at det er ikke altid ting går som planlagt!!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 tusen takk for svar. blir så lei meg på mannens vegne når hun furter så sinnsykt.
Kleint Skrevet 30. oktober 2009 #7 Skrevet 30. oktober 2009 Mener du seriøst at hun ikke vil snakke med sin egen sønn fordi dere ikke kom til de denne ene ferien? Går det ann? Jeg skjønner veldig godt at dere ville en tur til syden
Gjest Antarctica Skrevet 31. oktober 2009 #9 Skrevet 31. oktober 2009 Sutrete idioter med ødipuskomplekser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå