husmus &2 Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Har termin 12 mai eller 17 mai, alt ettersom hvem du spør. Dette er nr 2 og nr 1 fyller ett år om en uke, så her går det unna!!
mammantilT&I Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg kan endelig også flytte over hit, termin 16 eller 17 mai... var på UL på 9+3 og så en sprellende liten krabat med sterke hjerteslag.. nå har det vært noen rolige uker siden da og man begynner å lure litt igjen,, men denne siste uke kom kvalmen og trøttheten over meg igjen så vi får jo bare håpe på det beste og ikke bekymre seg hele tiden.. lettere sagt enn gjort da:)
twoboys & a girl Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Har termin mellom 23.april og 17.mai, skal på ul på tirsdag så da får jeg endelig vite sikkert:o) Var å hørtehjertelyden for bare et par uker siden, kjempe godt å få noen bekreftelser på at alt er i orden. Selv om jeg kjenner noen spark i blandt. Lykke til videre:o)
Små Einsteins Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg kan også endelig flytte over hit,har termin 17mai.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå