Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Jente på 3 år..familieselskap. Tenker på tips ala morsom måte å pynte kake på, pynt på bordet, aktiviteter som ikke trenger så mange barn :-) Jeg blir veldig glad for gode tips!!
thea - M har gull i gulping Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Kaker har jeg ikke peiling på Men ang leker kan du ha sånn fiskestang lek: At barna skal fiske etter godteriposer.. Enten om den står øverst i trappa eller, bak et teppe.. Og så putter dere på godteriposer, noen ganger en sokk osv.. Alle barna må jo få godteripose da selvfølgelig:)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Takk for tips, den har vi. Jeg tenkte på noe utenom 'det vanlige' kanskje :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå