mammas skatter <3 Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 blir d slik resten av svangerskapet???????? andre som har d slik??? ka d e godt for egentli????? modning??? murringa ved skambenet/under magen og stikkinga i underlivet..vondt i lysken når e går.... merke lillegulle begynner å bli stor no. presser mot ribbeina og d e begynt me nedpress... e 34 + 4 i dag..... har en feeling på at e kjem til å fø før termin. har hatt feeling på andre ting som stemte i svangerskapet....... gjenstår å se...... ho e festa. såg d på ul....
an78 Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 kan være bekkenløsning;) jeg går med konstant "lyskestrekk" og små stikkinger i "stasen" jeg får akupunktur og det hjelper;) jeg er ingen lege, men syns jeg kjente igjen noe der, så det er kanskje noe å få undersøkt.Lykke til og håper du blir bedre, ikke godt å gå sånn;)
mammas skatter <3 Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2009 bekkenløsning har e vore plaga me sia uke 6...... så har nesten ikke jobba i heile svangerskape...... har vore ganske bra i d siste når e ikke jobba. men plutseli ei helg så fikk e smertan tbake. å d trur e kom av at han ha fæsta hode som dem sa han hadde jort på ul.bare at bekkensmertan har skifta fra høgre til venstre side..... men no på mandag fikk e smerta i lysken som ikke har gått bort..... litt trasi at siste ria av svangerskapet skulle bli slik..........
_Løvemamma_ Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg fikk også plutselig vondt i lysken nå i dag, da jeg gikk på butikken. Håper da virkelig det går over! Gjør det så vanskelig å gå.. Har hatt mye problem med bekkenløsning, men dette er ikke samme typen smerte i det heletatt. Er 34+2 dager i dag. Kjenner hun presser veldig ned (vet ikke om hodet er festet men det kjennes ialefall sånn ut), og har også en følelse at hun kan komme litt tidlig... Det er forsåvidt helt greit, men synes virkelig hun kan vente noen uker til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå