skorpionfruen Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Mannen skal på livet sammen med kollegaer i kveld. Er en slags konsert/ kulturuke her i byen og jeg blir hjemme med lillemann. Holder på å lage meg kyllig/ pasta- salat med appelsinmarinert bacon. Nammenamm, så kommer jeg nok tilbake til dere senere i kveld om lillemann har tenkt å la meg få ha nevene fri. For det fikk jeg nemlig ikke i går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå