Mammaen til Isak Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Goood helg til dere alle, dere som skal være hjemme,borte eller ute ;o) Til dere med bursdag, gratulerer med dagen. Til alle som kunne trenge det, her er en klem ;o) Og igjen, god helg jenter.............
De tre gull Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Goooooood helg til deg også...en klem til deg... Takker for gratulasjonen på overstått...Hadde bursdag i går, he he he:)))
Holly❄️ Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Takk for det, og god helg til deg også!!
Mammaen til Isak Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2009 Hehe..ja der ser du tre gull, det lønner seg å ta med en gratulasjon når man først er i gang ;o)
Mammaen til Isak Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2009 Dytter så flere blir ønsket god helg!
Tante Bassa Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 Tusen takk :-) God helg til deg og alle her på DIB.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå