Gå til innhold

Da var det gjort!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så får bare håpe at jeg slipper bivirkningene,og at vaksinen ikke er farlig for babyen i magen :) Er 21 uker nå.

Har litt verking i armen nå,men det var normalt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott at du har selvtillit nok til å føle at dette var viktig nok til å starte en egen tråd om!

Skrevet

Det vrimler av duster her fortsatt forstår jeg? Den var myntet på første anonym.

 

Så bra at du har fått tatt vaksinen. Det er kaos man må gjennom mange plasser har jeg sett. Masse lykke til!

Skrevet

Ja hvorfor skulle jeg ikke hatt det?! Folk skriver om så mye her inne,så tenkte at jeg ikke skulle være noe dårligere :P

Skrevet

Jeg fikk tilbudet gjennom jordmor,så slapp kaos og køer :) Så det var godt å slippe!

 

Ja,det er noen som må bry seg med alt virker det som.. Men jeg sover ikke noe dårligere til natta for det jeg,selv om noen velger å være duster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...