Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Så får bare håpe at jeg slipper bivirkningene,og at vaksinen ikke er farlig for babyen i magen Er 21 uker nå. Har litt verking i armen nå,men det var normalt.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Flott at du har selvtillit nok til å føle at dette var viktig nok til å starte en egen tråd om!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Det vrimler av duster her fortsatt forstår jeg? Den var myntet på første anonym. Så bra at du har fått tatt vaksinen. Det er kaos man må gjennom mange plasser har jeg sett. Masse lykke til!
Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2009 Ja hvorfor skulle jeg ikke hatt det?! Folk skriver om så mye her inne,så tenkte at jeg ikke skulle være noe dårligere
Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg fikk tilbudet gjennom jordmor,så slapp kaos og køer Så det var godt å slippe! Ja,det er noen som må bry seg med alt virker det som.. Men jeg sover ikke noe dårligere til natta for det jeg,selv om noen velger å være duster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå