Snakkelittmeddeg Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Men siden jeg ikke skal ha besøk før søndag får jeg ingen pakker i dag :'( Det er faktisk litt trist Får noen venninner på besøk i kveld før vi skal på byn da. Og selv om jeg har sagt at jeg ikke vil ha noen gaver så dukker det nok opp noe ) Håper jeg Jaaaa, jeg elsker pakker! Det er såååå gøy! Blir som ungene på julaften
Kari K. med to søte små Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Gratulere med dagen. Er kjempekoslig med bursdag. Håper du får en kveld!
* 5 om dagen * Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Gratulerer så mye med dagen :-) du får nok gaver i dag,og sikkert en veldig koselig kveld.....
Snakkelittmeddeg Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2009 Tusen takk så søte dere er =) Nå kommer snart svigerinnen min med pakke, eller flaske hihi får alltid baileys av de, og jeg er himla fornøyd med det =) Dere må ha en kjempe fin kveld og helg dere og =)
thea - M har gull i gulping Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 Gratulerer med dagen:) Jeg har i morgen!!!
Snakkelittmeddeg Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. oktober 2009 Gratulerer med dagen i morgen da =) Tror ikke jeg er i stand til å være noe særlig andre steder enn i sengen og på sofaen i morgen Du må ha en kjempe fin dag =) Og takk
thea - M har gull i gulping Skrevet 30. oktober 2009 #8 Skrevet 30. oktober 2009 Tusen takk:) Hvor mange år blir du da? Du må ha en kjempe fin dag i dag:) Kos deg alt du kan og litt til.. og enda litt til
☆Night_wish☆ Skrevet 30. oktober 2009 #9 Skrevet 30. oktober 2009 gratulerer med dagen!! HEELT enig med deg!! Pakker er SUPER gøy! Håper du får en kjempe kveld på byen, OG noen pakker i tillegg!
Snakkelittmeddeg Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #10 Skrevet 31. oktober 2009 Huff jeg ble 29 for 3 gang hehe.. Fikk fine pakker av mine søte venninner. Hadde en super kveld på byen, og ikke fullt så super dag i dag hehe
Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #11 Skrevet 31. oktober 2009 Grattis med overstått:) Fint at du fikk en super kveld i går:) God bedring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå