Haukerua Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Gutt Markus Tobias Philip Aleksander Benjamin Andreas William Elias Isak Johannes Lukas Kristoffer Albert Sebastian Jonas Aleksander William Nikolai Jente Sara Emilie Emma Isabelle Julie Aurora Linnea Iselin Malin Andrea Emilie Aleksandra Vilde Martine Victoria Sofie Hva passer best til Sindre Andre og Silje Charlotte? Åpen for forslag siden vi liker alt mulig....
(Oktober) Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Sara Emilie er jo fint... Veldig vanlige navn da, og du har den S'en hvis du vil fortsette med det:) Ellers likte jeg best Vilde Martine:) Men kanskje Malin eller Julie passet bedre til.. Synes ikke William, Jonas, Lukas og Isak passet så bra. Philip, Albert, Benjamin og Markus passet best til, og av disse likte jeg best Philip Aleksander eller Benjamin Andreas.
Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Her ville jeg valgt disse to (med hensyn på kombinasjonene og ikke de enkelte navnene) Benjamin Andreas og Victoria Sofie
Miranda C Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Gutt Markus Tobias - To fine navn, men hver for seg! Philip Aleksander - Enten Filip Aleksander eller Philip Alexander. Jeg syns Philip Alexander var fint :-) Benjamin Andreas - Pent! William Elias - Også kult. Isak Johannes - Liker Isak alene, men ikke Johannes.. Lukas Kristoffer - Jeg syns Lukas (helst Lucas) er kjempefint! Kristoffer syns jeg ikke ser pent ut, men Christopher gjør det! Lucas Christoper likte jeg! Albert Sebastian - Liker Sebastian veldig godt, men Albert er helt ok. Jonas Aleksander - Jonas Alexander er pent! William Nikolai - William Nikolai likte jeg :-) Jente Sara Emilie - Kjempefint! Emma Isabelle - Nydelig! Julie Aurora - Julie og Julia er pene navn, men liker ikke Aurora i det hele tatt! Linnea Iselin - Fine navn hver for seg.. Altfor mye -lin sammen. Malin Andrea - To fine navn, men er så lei Malin! Emilie Aleksandra - Emilie Alexandra var pent nok. Vilde Martine - Syns Martine er veldig pent! Liker ikke Vilde.. Victoria Sofie - Victoria Sophie er pent :-) Til min egen datter ville jeg valgt Emma Isabelle og Sara Emilie ; to kjempefine navn! Victoria Sophie var også pent, men syns Victoria er penest alene.. Til gutt likte jeg Philip Alexander, William Nikolai, Lucas Christopher, Jonas Alexander og Benjamin Andreas ) Jeg setter opp noen jeg syns er fine :-)) Emilie Isabel Julie Alexandra Sara Martine Lucas Sebastian William Andreas Philip Andreas
herewego Skrevet 30. oktober 2009 #5 Skrevet 30. oktober 2009 Isak Johannes Julie Aurora Vilde Martine Sara Emilie
tvillingj-83 Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 Disse likte jeg best. Guttenavn: Tobias, Philip (men liker best når det skrives Filip), Aleksander med x (Alexander), Andreas, Benjamin og Isak. Jentenavn: Emma (men ikke så godt sammen med Isabelle, blir for søtt for meg..), Sara Emilie (ok, liker Sara ett hakk bedre), Linnea (liker ikke så godt Iselin.. Linnea er et nydelig navn slik det er egentlig!), Vilde og Aleksandra (liker begge), Victoria (nyyydelig), Sofie ( nydelig, men litt mange som bruker det som fornavn nr 2. Synes det står finest alene!)
Blomstersara Skrevet 31. oktober 2009 #7 Skrevet 31. oktober 2009 Alltid klar for å mene litt! ) De jeg likte best av de du har satt sammen: -Julie Aurora -Vilde Martine -Albert Sebastian Så har jeg satt sammen noen jeg syns passet sammen: Markus Nikolai Sara Martine
Hvitkløver2020 Skrevet 2. november 2009 #8 Skrevet 2. november 2009 Sara Emilie eller Simen Kristoffer --------------------- Sandra Marie Stine Marie Maria Isabel Hanna Isabel Andrea Sofie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå