Gå til innhold

HO-HO, IDAG ER DET FEST:)!


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det fest, ny bukse, støvletter og øredobber. Moro-moro;0! Ut for å spise thaimat først, dette liker vi!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å misunnelig! Ha det supergøy! Hjemmekveld (igjen), men ble i alle fall inspirert til å ta thai take away :-)

Skrevet

Takk for det:) thai take away duger også på en hjemmekveld;) Du får kose deg hjemme, fredag er det jo iallefall noe å se på TV;)

Skrevet

Ååååååå, lucky you!

Har hatt så lyst på fest lenge, men har ikke hatt barnevakt

Kose deg veldig mye da=)

Skrevet

jeg er så sjalu at jeg er grønn... hehe

 

men jeg skal kose meg med baylis og nytt på nytt da. det er ikke ille det heller i grunn :)

Skrevet

Denne trebarnsmoren skal og ut. 1 ÅR siden sist!

En hel gjeng samles hos kollega. Vi skal ha med oss mat selv til koldtbord og masse god vin!!!

Dette skal bli gøy. Men ingen nye klær siden jeg er på slankern!

Skrevet

Hørtes knall ut Kosi:)! *sminker seg og danser*

Skrevet

Enjoy!!!!

 

Hvor skal du spise Thaimat?

 

 

*eeeelsker thaimat*

Skrevet

Ha det uuuuutrolig gøy og kos dere, dere som skal ut ;o)

Jeg er ikke misunnelig jeg!

Skrevet

Hadde mannen had fri så skulle jeg gjerne ha tatt meg en fest selv i kveld, men det får vente til neste helg. Deilig å slå ut håret av og til.

 

Nyt kvelden!

Skrevet

Kos deg masse! :D

 

I kveld skal jeg lage mat og jelloshots, for i morgen fyller mannen min 30 år og vi skal ha en stor fest. Gleder meg til festen, gruer meg til ryddingen, hehe.

Skrevet

Hehe, var sikker på at det stod "Ho-ho, i dag er det test" (=preggistest), så begynte å lure.

 

Kos deg masse i kveld :-) Og ja, det der liker vi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...