OsloMor Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 I dag er det fest, ny bukse, støvletter og øredobber. Moro-moro;0! Ut for å spise thaimat først, dette liker vi!
Berta_78 Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Å misunnelig! Ha det supergøy! Hjemmekveld (igjen), men ble i alle fall inspirert til å ta thai take away :-)
OsloMor Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2009 Takk for det:) thai take away duger også på en hjemmekveld;) Du får kose deg hjemme, fredag er det jo iallefall noe å se på TV;)
cherry coke Skrevet 30. oktober 2009 #5 Skrevet 30. oktober 2009 Ååååååå, lucky you! Har hatt så lyst på fest lenge, men har ikke hatt barnevakt Kose deg veldig mye da=)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 jeg er så sjalu at jeg er grønn... hehe men jeg skal kose meg med baylis og nytt på nytt da. det er ikke ille det heller i grunn
solei Skrevet 30. oktober 2009 #7 Skrevet 30. oktober 2009 Denne trebarnsmoren skal og ut. 1 ÅR siden sist! En hel gjeng samles hos kollega. Vi skal ha med oss mat selv til koldtbord og masse god vin!!! Dette skal bli gøy. Men ingen nye klær siden jeg er på slankern!
OsloMor Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 30. oktober 2009 Hørtes knall ut Kosi:)! *sminker seg og danser*
Mom2Two Skrevet 30. oktober 2009 #9 Skrevet 30. oktober 2009 Enjoy!!!! Hvor skal du spise Thaimat? *eeeelsker thaimat*
Mammaen til Isak Skrevet 30. oktober 2009 #10 Skrevet 30. oktober 2009 Ha det uuuuutrolig gøy og kos dere, dere som skal ut ;o) Jeg er ikke misunnelig jeg!
Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #11 Skrevet 30. oktober 2009 så gøy! jeg skal også ut ikveld..weehee =D
Sjefsmegga Skrevet 30. oktober 2009 #12 Skrevet 30. oktober 2009 Hadde mannen had fri så skulle jeg gjerne ha tatt meg en fest selv i kveld, men det får vente til neste helg. Deilig å slå ut håret av og til. Nyt kvelden!
ippemo får augustbaby Skrevet 30. oktober 2009 #13 Skrevet 30. oktober 2009 Kos deg masse! I kveld skal jeg lage mat og jelloshots, for i morgen fyller mannen min 30 år og vi skal ha en stor fest. Gleder meg til festen, gruer meg til ryddingen, hehe.
Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #14 Skrevet 30. oktober 2009 Hehe, var sikker på at det stod "Ho-ho, i dag er det test" (=preggistest), så begynte å lure. Kos deg masse i kveld :-) Og ja, det der liker vi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå