Gå til innhold

Intervju med en nordmann i risikogruppe som fikk svineinfluensa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir bare mer og mer sikker på at jeg tok det riktige valget i å vaksinere meg denne uke, og gleder meg til sønnen og mannen min kan gjøre det samme.

http://www.aftenposten.no/helse/article3346793.ece

Fikk influensa - falt i koma

– Selv om sjansen for å bli så alvorlig rammet av svineinfluensa som jeg ble, er minimal, er den likevel til stede. Bivirkningene av vaksinen er bare blåbær sammenlignet med alt viruset faktisk kan utrette. Jeg hadde flaks som klarte meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jada vi får se hvor blåbær det er over tid, man har rappotert om en god del bivirkninger allerede og tom en som ble innlagt på sykehuset etter vaksinen ble tatt..

skjønner at det var dramatisk for denne personen, men hvor blir det av intervjuene med de som sier, neii, lå en uke i sengen, var syk men gikk da helt fint?

Å nei det selger ikke aviser på samme måten...

Skrevet

So what? I enkelte tilfeller så er viruset tydeligvis helt grusomt. Kommer ikke bort fra det. Og ingen vet hvem som får komplikasjonene.

Høres ut some noen av dere vaksinemotstandere gnir dere i hendene og håper og gleder dere til det blir noe uheldig etter vaksinen. Det var jammen hyygelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...