LilleKnott Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Har i det siste blitt nummen og kald på hendene. Merker det hver dag når jeg våkner, men det kommer også når jeg har hendene for lenge opp, som f eks ved å snakke i tlf for lenge... Virker som at det er dårlig blodsirkulasjon, men er det en vanlig svangerskapsplage da? Leter etter en løsning, noen som har det på samme måte?
MammaMø med to små Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 er ikke nummen i henda ,men er veldig mye kald på henda.. vet ikke om det er vanlig eller har noen sammenheng med svangerskapet men er iallefall kald på henda støtt og stadig:)
ellen-propellen Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg har akkurat det samme og spurte legen min om det. Det kommer pga mer vann i kroppen,som da igjen klemmer på nerver/sener. Det er helt normalt,og man kan desverre ikke gjøre noe med det:( Men det er en vanlig svangerskapsplage ja.
gmfosse Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Les denne artikkelen, og du får se at det er helt normalt http://www.klikk.no/foreldre/gravid/article502919.ece
LilleKnott Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2009 Takk for svar mye som er "normalt". Merkelig denne kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå