Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Har 3 dager til termin, og har pådratt meg en kjempevondt hemoroide som blør ganske mye. Orker ikke tanken på å føde i denne tilstanden her. Smertefullt og ekkelt! Noen som har opplevd noe lignende og evt. har noen tips til hva jeg kan gjøre???
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 uff føler med deg, har ikke så mange tips sliter nemlig med hemoroider selv :-( De blør ikke, men er utenfor og ordet danglebær fikk plutselig en ny betydning her i gården hehe Er som to druer, håper nesten det går hull på de slik at det ikke ser så j.... ut under fødselen! Har termin om 6 dager. Men jeg leste et sted at aloe vera kunne hjelpe så jeg har smurt dem inn med det jeg.....ellers så har jeg også lest om dem som har fryst en oppvaskhanske med vann....og så knekt av en "finger" for å avkjøle hemoroidene, det skal visst dempe hevelsen, men har ikke prøvd det selv. Alcos Anal (kunne de ikke funnet et litt anna navn på den salven?), har ikke funka i det hele tatt på meg. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå