Gå til innhold

Derfor vil ikke Sveit gi Pandemix..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er laget av britisk selskap, mens den andre aktuelle (Focetris) samt en tredje (Celtura)som snart blir godkjent der er produsert i sveits, av sveitsisk firma..

 

 

Utklippet er her;-

 

 

Én vaksine fra den sveitsiske produsenten Novartis ble godkjent av Swissmedic fredag. Vaksinen Focetria regnes av landets legemiddelmyndigheter som trygg både for voksne og for barn over seks måneder. Når det gjelder gravide, blir sveitsiske leger bedt om å ta avgjørelsen i hvert enkelt tilfelle.

 

For en annen Novartis-vaksine, Celtura, vil det bli gjort flere undersøkelser før en avgjørelse faller i Sveits.

 

Hadde vi hatt en norsk vaksineprodusent her til lands, hadde nok norske myndigheter valgt denne fremfor Pandemix..FOr å holde inntekt og en evt fortjeneste på vaksine innenlands...Og nordmenn ville nok ha større tiltro til en norskprodusert,- akkurat som sveitsere har til sveitsiskproduserte..Men jeg tror nok at alle vaksinene er ganske så like gitt..

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle vaksinene er ikke "ganske så like" nei, da de andre vaksinene produseres som endoser UTEN thiomersal og skvalen!

Skrevet

Du drømmer, HI.

 

Det er absolutt ikke bare Sveits som ikke vil gi Pandemrix til gravide!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...