Gå til innhold

Dere som har vært hos Hausken!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal dit på forsamtale 9.november og jeg lurer på om man da må utredes på nytt med blodprøver og sædprøve? Vi har jo allerede hatt våre offentlige forsøk på Riksen, og grunnen til at vi må ha ivf er at jeg har tette eggledere. Har hatt Lap 2 ganger, så det skulle ihvertfall være i orden nå. Regner også med de tar UL når vi er der?

Takker for svar:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hei.. vi hadde innsett hos hausken sist uke, såå.. :) da vi var på forsamtale bare viste jeg ham papirene mine, samboeren tok spermprøve og jeg innvendig u.l da.. og det var det.. hepatitt,hiv,rubellaprøvene antar jeg du har tatt? det var det eneste de sendte med oss rekvisisjon til å ta.. (men da vi hadde tatt den, trengte vi ikke det på nytt ) også var det bare å vente på spraystart osv.. veldig greit :)

(Hausken har forresten sånn samarbeidsavtale med hotellet sas radisson og..800 for dobbeltrom med buffet pr døgn (hotellet har en danskebåtenfeeling, men mer enn greit for den prisen:: )

Lykketil!!

Skrevet

Gratulerer som ruger:o) Krysser fingrene for positiv test for deg!

Har tatt alt av blodprøver før vi startet med ivf, så regner med det er i orden da ja:o) Men lurer på om mannen trenger å levere ny spermprøve? Han har jo levert mange prøver nå, og alle har sett bra ut i følge Riksen... Hvis han må det, er det jo greit å vite om det på forhånd;) Hvor lang tid tok forhåndsamtalen?

Har booket rom på sas radisson. Supert at de har så god avtale med dem:o)

Skrevet

Min sambo måtte levere ny, men hans svømmere er ikke optimale.. Det er greit å forberede seg på at kanskje han må? :) greit å bli kjent i lokalene før innsettdagen ;)

Forsamtalen tok rundt en time.. ble litt usikker nå men.. Først var det "spørretimen"med legen, så tok jeg ultralyd og samboer sin test, så kjapt med legen igjen før vi gikk avsted og fikk videre info om medisiner o.l av sykepleier.. Veldig søte sykepleiere..

(På sas radisson var det sånn 5 par inkl oss som virret rundt og på innsettdagen så vi alle disse parrene på venterommet til hausken..hihi..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...