MissMe*med*lillegutt Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Hei! Har gått en stund med svie og forferdelige smerter i magen ved vannlating. Har gått en Selexid kur uten hjelp. Var hos legen på onsdag med en urinprøve for å sjekke for UVI. Prøveresultatet så da slik ut: Blod: 3+ Ph: 8.5 Proteiner: 4+ LEU: 4+ Labdama sa bare "oy, dette så jo ikke bra ut".. Når jeg kom inn til legen sa han at han ikke ville sette meg på antibiotika før prøven hadde stått til dyrkning et døgn slik at de kunne se bakterieveksten. Ringte ned i dag og da var det ingen bakterievekst på prøven.. :S Men hva i all verden er det som kan gi sånne stixutslag? Og jeg har jo vondt liksom.. skjønner ingenting jeg.. Noen som har vært borti noe lignende? Har innlagt stent til nyra, men den skal alt være som det skal med. Håper noen her har noen logiske svar, for jeg sitter som et spørsmålstegn :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå