♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Nå er jeg veeeldig glad for at jeg fikk tatt vaksinen på tirsdag. Sønnen min har fått svineinfluensa og Tamiflu. Søsteren og pappa´n har fått forebyggende medisin (mindre doser med Tamiflu). Det verste som kan hende nå, er at pappa´n ikke kan være med på fødselen... Jeg har håpet på at babyen skulle komme snart, men nå er det bedre om han venter litt med å komme, slik at pappa´n kan være med på fødsel. Snakk om dårlig timing!!!!
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Huff hørtes kjedelig ut.. Må være utrolig godt å tenke på at du har tatt vaksina:)
♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2009 Ja, er glad jeg tok vaksinen. Fastlegen mente at den allerede skulle gi meg noe beskyttelse, og det virker det jammen som om den gjør.
Dolly ønsker seg 3 ☆ Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Usj så utolig kjipt da!! Godt at gjengen din er på Tamiflu og håper nå inderlig mannen din holder seg frisk- og du selvsagt!! Masse lykke til og at baby`n holder seg inne til det værste er over;)
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 30. oktober 2009 #5 Skrevet 30. oktober 2009 Her er vi litt lenger fra termin (65 dager), men vi har sannsynligvis fått det i hus vi også Her fikk lillegutt på 3 år Tamiflu og jeg fikk forebyggende. Jeg tok vaksinen nå onsdag, og legen sa at fordi antistoffene ikke er helt til å stole på før 14 dager etter vaksinen, fikk jeg forebyggende kur med Tamiflu.
♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg var litt usikker på om jeg burde ha noe også, men legen sa at det var opp til meg..? Sønnen min har kun feber - ingen av de andre symptomene. Håper og tror at jeg holder meg frisk frem til fødsel. God bedring til dere også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå