Gå til innhold

Noen gravide på Lambertseter/Nordstrand og omegn?


NormaJean

Anbefalte innlegg

hei

Noen gravide damer på Lambertseter/Nordstrand som har lyst til å lage en liten BIM gruppe?

Jeg er 2. gangs gravid, har en liten gutt på 14 måneder. Termin ca 15 mai.

Legger ut en liten melding på juni klubben også jeg:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

hei, bor på nordstrand (nordseter). venter barn nr 2 ca 6 mai. har et barn på 3 år fra før.

kjempekjekt m noen å trille sammen med. må jo være perfekt årstid å få barn på;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

Jeg har legen min på Nordseter jeg:)

Gleder meg veldig til å få ett mai barn, tror det blir helt supert med tanke på årstidene og alt:) Og deilig å ha en nyfødt på sommeren, mye mindre slit med påkledning og sånn:) Var på UL i dag, fikk se en liten alien som vinket til meg. Var ganske lettet, hadde en veldig dårlig følelse fordi magen var så flat (den var større tidligere) Meeeeen så var det bare pga at jeg har gått ned i vekt pga ekstrem kvalme, hehe. Aldri så galt at det ikke er godt for noe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!

Jeg bor på Lambertseter og har termin 10. mai. Fra før har jeg en gutt på to år. Gleder oss til å få baby i mai, det er jo helt perfekt ja. Virker som det er mange som syntes mai er en bra månede å få baby i, for det var ikke ledig fødeplass til meg på Ullevål:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på her jeg selvom vi "kjenner" hverandre fra før. Hyggelig om det er flere i området!

Jeg bor litt ovenfor Lambertseter og har termin 17 mai.

Og dette er nr 2 gitt som nå har rukket og bli ett år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Jeg bor på lambertseter/bergkrystallen og venter mitt andre barn i mai, har ei datter på 3 år. Hadde vært så fint å bli kjent med mammaer i nærheten, vi har ikke bodd her så lenge..

 

Lykke til på UL alle sammen! Gleder meg til magen begynner å vokse!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Tja, bor i sentrum, men jobber på Nordstrand!:) I min 16 uke nå.

Og har en 15 måneders fra før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er formen strålende. Jeg er også i min 16 uke og i går klinte jeg til med svinevaksinen. Jeg har allerede merket liv, det er vel kanskje ikke så rart når jeg er 2gangs.

En snodig ting er at jeg ikke har gått opp et gram. Er ikke det fryktelig unormalt? Helt ok, jeg har NOK å ta av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei,

Jeg kunne tenkt meg til å være med på et Nordstrand/Lambertseter treff.. Jeg har termin 17.april, men jeg bor på Lambertseter, og det hadde vært koselig å blitt kjent med andre som skal ha barn i nærheten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan i utgangspunktet ikke på dagtid siden jeg jobber, men kanskje man kan gjøre et unntak. Det er mulig jeg kan tirsdag, men for min del så må det bli relativt tidlig på formiddagen da. Hvis ikke får det nok bli en helgedag evt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

jeg er også med på ett treff :-)

Mandag kan gå, men ikke tirsdag, da skal jeg sove etter nattevakt;p

Er det noen andre dager som kan passe istede for damene?

 

Hadde egentlig tenkt til å lure med meg Husmus på Ikea til mandagen, men ser at du ikke kan?

 

grrr, sysn BiM er så himla vanskelig for tiden med treg opplasting av innlegg osv. de burde virkelig få ut fingeren og fikse det snart

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norma, skulle gjerne dratt på Ikea mandag, men må være på jobb dessverre. Jeg kan KANSKJE torsdag...?

 

Ellers, det får nok bli på kveldstid vi møtes ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er lenge siden denne linken ble lagt ut... men gjør meg til kjenne først nå likevel.. Bor på Nordstrand og har termin med nr 1 27. mai. Kjenner mange som går gravide om dagen men ingen her i omegn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må garantert få til noe!

Jeg glemmer at denne siden eksisterer hele tiden fordi det er så liten aktivitet her.

Men hva med neste mandag ettermiddag?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enkelt å finne noen dager som passer. Kanskje man skal komme med noen forslag til datoer litt lengre frem i tid, slik at flere slenger seg med også? Men gjerne en hverdag. Helgene er ofte fylt opp med aktiviteter med familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...