Gå til innhold

Snuste på ett par rier i mårres!


gullet:)

Anbefalte innlegg

Ååja da, jeg tror nok jeg skal merke forskjell på kynnere å rier...

Idag tidlig byggde det seg opp et par rier! Men det roa seg ned etterpå, akkurat som jeg forventet meg det.

HELDIGVIS er jeg nå innstilt på å bli litt "lurt" så jeg fikk ikke panikk av disse to, jeg la meg i sengen igejn å tok livet Helt med ro...(litt spent,såklart!) Men det gikk bare over til kynnere igjen, det har jeg hatt i noen mnd nå.

Har kjent at kroppen er litt annerledes idag, men jeg skal forsette å la dagen Flow,helt til jeg får noen sikkre tegn! =)

 

Kos dere med dagen i dag, jeg skal ut i sola nå!

Heey-hey!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende!!! Når har du termin igjen?

 

Jeg kjenner også at kroppen har vært veldig annerledes de siste dagene. Tror kanskje ikke at jeg har hatt noen ordentlig ri, men det føles forskjellig fra kynnerne jeg er vant med. Litt mer vondt i ryggen og det river i bekkenet innimellom. tror modningsakupunkturen funker...

 

Den berømte slimproppen gikk i går tror jeg, men det kan visst fortsatt være en stund igjen i flg jordmora. Lurer fælt på når noe skjer altså...

8 dager til termin for min del nå!!!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende dere :) Var veldig rar her, men har gtt seg igjen.. men nedtrykket er voldsomt utover kvelden og blir fort sliten gitt.. Men vokner med masse energi da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel noe på fære da damer !! ;)

 

Men i natt var det blikk stille igjen! Hahaha, dette er forvirrende! :P

Mange som sier det er stille før stormen, men ikke vet jeg. Nå har jeg bare gitt meg ende over til "natuen", den får bestemme, og jeg skal være KLAR når det skjer :))

Terminen min er 6 nov, (hadde kryssa fingrene for oktoberbarn,men tiden rennewr ut..Hele familien min ellers har bursdag i nov / des, derfor håpte jeg litt på okt!hehe, men bare alt går bra så skal jeg ikke syte jeg)

 

Har hatt en del nedpress her i løpet av gårsdagen jeg og, såå.. vi får sjå ;-)

 

Si fra når noe skjer da! Spennende å lese :))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da ble det novemver gitt. Jeg som var så sikker på at det kom til å skje i oktober. Intuisjonen min er visst helt på tur. Var dessuten "bombe" sikker i begynnelsen på at det kom til å bli en gutt, men vi får en jente. Så den kvinnelige intuisjonen har tatt seg fri.

 

6 dager til termin nå, og ingen kynnerer eller rier så langt idag..

God søndag!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa.... nå er det 1 november gitt!!

Jeg var SKRÅ sikker på at ting ville skje i oktober jeg..jeje

Vi får holde ut! Dette er virkelig noe som tar tid :P

God søndagskveld til deg og Synna =) Vi krysser fingrene for atr det kanskje blir noe action snart? tvi-tvi! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...