Gå til innhold

Fire tusen kroner for bursdags- og julegave til samboer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mye? Han trenger virkelig en ny telefon, og jeg gidder ikke kjøpe noe skvip som han bare bytter ut etter en stund anywyas. Han har bursdag i slutten av november. Så får han heller få noe veldig veldig lite til jul tenker jeg. Syns jeg for en gangs skyld har funnet en bra gave til han;) Noen meninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det var uhorvelig mye penger å bruke til bursdag og jul til en voksen mann. Men deg om det:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Har du lyst, har du lov! :) Jeg brukte 4500 kr på gave til sambo et år, kun bursdag (ikke at han fikk så mye til jul det året, eller året etter men) fordi jeg visste han ville sette umåtelig stor pris på gaven, og det gjorde han virkelig! Sa det var den beste gaven han noengang har fått :o)

Så, om han TRENGER en ny telefon, og du vet han kommer til å sette pris på den, for ikke å snakke om at du har råd, så kjør nå på :)

Skrevet

For meg er 4000 MASSE penger, men for andre så er det kanskje ikke så mye.

Har du råd til det så kjøper du den. Har du ikke råd så sier det seg selv at du må finne noe som er rimeligere

Skrevet

Så lenge du selv har råd til det er dette en bra gave. Jeg bruker nok noen lapper på mannen jeg også ja.

Skrevet

Det er egentlig mye for meg også, men akkurat nå har jeg råd, og den telefonen han har er snart døden nær. :P Kommer ikke til å bli noen vane med så dyre gaver for å si det sånn. Men takk for innspill! Alltid godt å høre andres meninger:)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...