Gå til innhold

Lekker jeg fortervann???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 27+5 i dag og har de to siste dagene enten svettet ekstremt mye i underlivet, fått helt vannaktig utflod eller så lekker jeg forstervann. Har byttet truse to ganger i dag siden 05:30(de blir våte, men ikke som om jeg skulle ha tisset i de og det lukter ingenting så det er ikke urin heller). Noen andre som har opplevd dette?

Skal til jordmor på kontroll på mandag morgen, men vurderer å ringe føden før det hvis det fortsetter gjennom helgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha ringt føden med en gang jeg!

Skrevet

har hatt samme problem selv. Nevnte det da jeg var på føden på omvisning. Men var ikke mye hjelp å få.. føler at det renner.. helt blankt uten lunkt. Trusen blir gjennomvåt. Lukter ikke urin, og har ikke vært plaget med utflod. Var sånn i 2-3 uker.. nå har det begynt på igjen

Hvis du får noe svar fra føden.. lyst til å dele det med oss:)

Skrevet

Ta på deg et skjørt og gå uten truse noen timer hjemme. Hvis det renner litt nedover låret, så må du ringe føden med en gang. Når du går uten truse, så merker du om det er utflod som ikke renner nedover som regel, svetten avtar når det blir mer luftig der nede, men om det er fostervann, så vil det fortsette å lekke. Så det er en grei regel. Og hvis du er usikker, så ring til føden. Ikke vent til over helga:-)

Skrevet

jeg var sikker på at jeg lakk denne uken...to dager på rad skjedde det, at truse, truseinnlegg OG buksa ble gjennomvått...ringte føden og de ba meg komme med en gang.

det viste seg at det ikke var fostervann - men bare utflod...jeg trodde nesten ikke på legen jeg, for det så ikke ut som utflod-luktet ingenting og var som vann - og for noen mengder!!

da sa hun at jeg var 4 damen inne med mistanke om vannavngang på hennes vakt - men ingen hadde vannet gått på..var visst vanlig med store mengder vannaktig utflod mot slutten.

OG hun sa en veldig viktig ting: kom heller 10 ganger for mye inn på føden om mistanke ved fostervann- for om du lekker_/litt av vannet har gått så er det veldig viktig at de vet om det- for har du da ikke født innen 3 dager må man settes igang!

ring føden du :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...