Gå til innhold

Noen som har opplevd el-slim lignende i dpo land?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Redd eg har bomma på heile el'en eg så klart :-|

Høy temp, høy tapp og el-slim? Kanskje den dale i mårra da.. F**N! Kan ikkje ha el nåååå! Har jo ikke fått noen dose på ei uke ca :( (men tappen kjennes ikkje åpen ut da..bare høy..og..liten)

...kanskje eg har høy temp p.g.a herpesutbrudd? Vet at det kan forårsake feber o.l. men føler meg jo heilt fin fin og har aldri blitt litt dårlig en gang. E dessuten strax over og, så burde jo egentlig ikkje spille inn på tempen siste par dagene....

E jo ikkje noe aent å gjøre enn å vente og se da, men e så frustret..

Men er det noen andre som har opplevd å vise fruktbare tegn, i dpo-land, og fortsatt høy temp?

Håpe jo at el var når den antas å være da.............sukk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Hvis jeg var deg ville jeg stolt på den tempkurven :) Tempen er mer pålitling ang EL enn symptomer som smerter og slim. Jeg er sikker på at du hadde EL på CD 14 da.. :)

Skrevet

Husk at temperaturen din blir jo høy ETTER eggløsning. Så hvis du ikke hadde hatt eggløsning så skulle den jo vært lav!

Du har nok hatt den Drømme. Og utfloden kan jo være litt sånn slimete etter også.

Du skal se at det skjer noe neste uke!

Skrevet

Takk for svar! Blei eg litt beroliga. Hehe.. Hatt så mye tull vettu at eg blir helt panisk av meg. Drit i om tanta kommer, nei her e det bare el som telle! :P Whee..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...