Gå til innhold

I dag har jeg vært flittig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært uten støvsuger nesten en uke og samboern begynte å se på den men fant ikke noe galt så han viste ikke helt hva han skulle ta seg til. Så i dag bestemte jeg meg for å ta sakene i egne hender. Fant stakenåla og staket fra alle hullene (sentralstøvsuger) og fant da ut at et rør hadde hoppet av. Så tenkte jeg at mens jeg var i siget skulle jeg se på vaskemaskinen samtidig. Vi har to og den ene stopper midtveis. Fant i maskinen 3 spiker, 1 skru og 22 kroner... men nå går det som den skal igjen. Fått vasket klær, støvsugd huset og ryddet rundt omkring. Nå skal jeg bare få lagt på senger for vi får gjester i morgen tidlig så gjenstår det å handle slik at vi får litt ekstra mat i kjøleskapet :) fornøyd ja!

God helg alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vært kjempeflink!! Man føler seg så mye bedre når man har gjort en solid jobb. Og hyggelig med besøk, da!

Skrevet

Ja ofte så bruker man mer energi på å irritere seg over noe man skulle ha gjort enn man ville gjort på å faktisk bare gjøre det. Ofte tar det bare få minutter når man hiver seg rundt.

Får besøk av lillebror med kjæreste og lillesøster samt stemor fra Stockholm. Skal bære være fra lørdag til søndag men kjempe kos likevel :)

Skrevet

så flink du har vært. Koselig med besøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...