Gå til innhold

Tips til farsdagsgave!

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.capris.no/product.aspx?isbn=8248907023

Jeg fant dette tipset inne på DIB: Bestilte meg boken med en gang. Den så bra ut. Var en som hadde bladd i boka når hun var gravid, og syntes den så bra ut.

Så jeg bestilte den med det samme:) Og håper den er bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den passer kanskje best til nybakte fedre?

Vi gir ikke gaver til slike dager, men deler en kake. Synes det er nok gavedager i løpet av året ellers og ting har vi nok av.

Skrevet

Jeg kjøper den nå til min, og han har nå vært far i over 7 år, og er far til tre. Så jeg vil ikke si at den passer best til nybakte fedre. Men alle trenger nye unnputt av og til.

Vi gir heller ikke gaver til vanlig slike dager, men kanskje blomster og masse kos i heimen sammen. God mat, gjerne en kake. Og noe barna har kjøpt eller lagt. Best er de gaver de har lagt selv. Det får de bestemme selv hva de vil.

Jeg falt så for denne boken selv da, håper den er bra. Var jo gansge så dyr. Håper det er masse gode og morsomme ting i den til han pappa:))

Skrevet

Vi gir heller ikke gaver, jeg har i mange år bakt noe til min far og samboer. Nå har jeg bare min far, er jo ikke sammenm med bf lenger. Men baker kanskje noe med barna og så gir til han =)

Skrevet

Vi pleier heller ikke å kjøpe gaver. Men vi lager kake og god mat osv ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...