Gå til innhold

Hvordan vasker dere tv`n?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blant annet mange søte små fingeravtrykk på flatskjermen - hvordan vaske bort dette? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TV`n min er den største støvsamleren i hele verden så jeg vasker den ca.1 gang i uka

Skrevet

Jeg går gjennom den med støvklut. Er veldig redd for å bruke fuktig klut på den.

Skrevet

Jeg er også veldig redd for å bruke noe middel og fakt på den, men synes ikke jeg får den ren med støvkluten...

HI

Skrevet

Prøv å bruke en klut med litt vann. Vask bort de verste flekkene. Bare ikke ha for mye vann på kluten. Slik gjør jeg det når jeg vasker tv. Ikke for mye vann, og en tørr klut til å tørke over.

Skrevet

de har spesialrens til flatskjerm på elkjøp.

Skrevet

Bruker glass/vindussprayen fra JIF(den blå) og tørkepapir.Er glassplate på plasmaen vår, så det går helt fint å bruke.

Skrevet

Vi bruker spesialrens til tv, en skal ikke bruke vann!

Skrevet

Skjermrens. Sprayer på og tørker bort med "svampen" som følger med. Veldig greit til alle skjermer, både tv, data og DS ;-)

Skrevet

Hiver den i vaskemaskina vel! Hva ellers?

Skrevet

Katta mi skvettet på den en gang, aldri sett blankere ut enn da. Så, katteurin.

Skrevet

min er veldig glad i bobbler. Men jeg er litt bekymret for skjermen, så jeg bruker kun litt anbefalt babyline i badekaret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...