Gå til innhold

Er det flere her inne som har herpes genitals?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er så utroolig flaut :/ Så jeg har ikke vært til gynekolog enda!

Dere som har det, er gynekologene såpass profesjonelle at de klarer å holde maska når de ser noen med herpes?

Jeg vet jo at dette er et veldig vanlig virus, som ca 30% av befolkningen i Norge har! Men det er så innmarri flaut.. Sambo vet ikke an gang at jeg har det, for jeg tør ikke vise meg fram nedentil pga dette!

Hvordan kan jeg få sagt det til han? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en lege så er dette det samme som et munnsår, sånn sett. Leger tenker ikke slik du gjør.

Jeg har selv jobbet på gyn.avd på sykehus, og barbert andre kvinner nedentil, faktisk(forberedelse til inngrep). Ikke noe jeg ville gjort på privaten, men på jobb er alt sånt helt annerledes. Tenker ikke videre over det. Vet bare at jeg har gjort det.

Skrevet

Jeg har selv herpes, og måtte faktisk inn til gynekolog da jeg fikk førstegangsutbruddet.. (da var jeg nettop fylt 16 år, om det ikke var før jeg fylte 16..)

Etter det har jeg alltid passet på at de jeg har vært sammen med har fått vite det.. Om så skrevet det som ei melding på mob... Er jo innmari flaut, men det er jo egentlig ikke det værste man kan ha..

Du vet at du kan smitte samboeren din selv om du faktisk ikke har utbrudd? Han burde nesten få vite det...

Lykke til med å få fortalt det! :) Er ikke lett, men d bør nesten gjøres...

Skrevet

Hei, jeg hopper bare inn i tråden for å si at dere bør ha anonyme nick, dvs ikke ha oppgitt navn og adresse i profilene deres når dere skriver som sensitive temaer. Fra tid til annen får vanlig brukere frem andres informasjon, og hvem er egentlig moderator? Bruk nettvett, vær forsiktige jenter.

Skrevet

Takk for svar! har du fortsatt utbrudd? Jeg tror jeg har hatt det ganske lenge nå :( Og i begynnelsen visste jeg ikke noe om det, for det var ingen symptomer, men nå er det skikkelig ille :/ Og det er så smertefullt.

Vet seriøst ikke om jeg holder ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...