Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På søndag hadde jeg kraftige rier, og fikk bekreftet på sykehuset at jeg hadde 3 cm åpning. Riene stoppet opp, og siden har jeg sittet her og kjent etter og prøvd alt mellom himmel og jord for å få satt i gang igjen.

Men det jeg lurer på egentlig, er hvor lenge går en egentlig med såpass åpning før det faktisk skjer noe? 3 cm er jo forsåvidt en ganske god begynnelse. Og med min forrige styrtfødsel (25-35 minutt) så er jeg jo veldig på vakt for alt... uff, alt en skal tenke og fundere på !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. bare lurte litt på hvordan du følte det i forkant av riene.. Var det mer og mer menssmerter og vondt i ryggen + kynnere?? har dette hver kveld, men så roer det seg igjen neste morgen..

Skrevet

jeg kjente det helt fra jeg våknet i halv7 tia om morgenen, men de var ikke regelmessige. Ellers så har jeg kjent sånn smått helt siden da, og da er det vondt i korsryggen og såvidt jeg kjenner at det strammer. Når jeg får vanskelig for å puste som vanlig samtidig som det er vondt, så vet jeg at det er rier, rett og slett.

Men det er jo ikke alle som kjenner det på samme måten da, men høres ut som om du har noen modningsrier eller maserier eller noe sånn :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...