Gå til innhold

"Body-singleter" igjen :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spurte om dette for en ukes tid siden og fikk masse tips om butikker. Nå tok jeg en ny tur tidlig i uken, men med lite hell. Fant 3 stykk 2 pakninger på Lindex, men disse var i feil størrelse og dessuten var den ene dekket av roser og gromstygg (*grøsse*), den hvite av de to var perfekt da. Fan etter å ha gjennomgått hele stativet en pakke med slike på H&M, men de var i str 56 og dermed for små. Fant ingenting på de andre butikkene jeg var innom. Har prøvd å google på nett, men nei...

Noen som kan hjelpe meg enda en gang? :-) Gjerne med noe på nett, sikkert noen som er flinkere til å google enn meg. Bergen er da nærmeste by, og jeg leitet i Åsane sist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjøpte i hvit på lagunen på kapp ahl :)

Skrevet

Bodysingleter er det mest geniale som finnes! Har også slitt helt utrolig med å finne dem. Kjøpte helt opp til 92 da mini var baby, for var jo nesten helt umulig å tak i. Nå har han bare 1 eller 2 som passer, så skulle gjerne hatt flere. :)

Skrevet

ja, mener at det var en del igjen.. men hang litt skjult.

Skrevet

de hvite fra kappahl er supre. de er her i oslo, men det hjelper kanskje ikke deg;)?

Skrevet

Litt i lengste laget ja ;-)

Nå bestilte jeg noen fra nettsiden jeg fikk link til, så får jeg se om de er gode. Veldig greit med eksemvennlige klær da siden vesla har antydning til eksem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...