Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Noen som har erfaring med noen her på godt eller vondt? Er helt ukjent med disse, men skal flytte dit og skal snart søke om plasser. Noen som kan komme med noen anbefalinger eller frarådinger?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Ulsetskogen barnehage!! Datteren min går det, kjempefornøyd og utrolig bra barnehage. Flinke folk som jobber der og de får frokost hver dag og varmt måltid ca 1 gang uken, kommer aldri til å bytte barnehage og er sååå fornøyd:)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Tusen takk for innspill! :-) Tar gjerne i mot flere også siden vi må sette opp flere ønsker.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 ervik bhg bør du holde deg unna. åstvedt bhg er "grei nok"
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #5 Skrevet 30. oktober 2009 Den er svær!!! Og det varierer nok fra avdeling til avdeling... Flott at du er fornøyd :-)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 Åsane gårds og friluftsbarnehage er bra, de var ikke helt god, men nå er jeg veldig fornøyd. Jeg hører også mye bra om de andre barnehagene på Flaktveit
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #7 Skrevet 30. oktober 2009 Dette var en tråd jeg kan like. Hvordan er det i Åstvedt da? Ungene mine er søkt inn der. Jeg unngikk å søke inn i Ervik, har liksom ikke helt god-feelingen der, av en eller annen grunn...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #9 Skrevet 30. oktober 2009 masse unge folk som jobber, og mange av dem forstår ikke så mye mer praktisk enn det de har lest i boken. Har ikke tall på ganger jeg har hentet barnet med den bleien, iskald, eller sovende ute i vognen i uten lue om vinteren. Det er også stor utskiftning av personale, and so on. Var utrolig mye tull i starten, så antar vi fikk en dårlig start.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #10 Skrevet 30. oktober 2009 Utskiftning i personalet skal jeg tåle. Jobber i bhg selv og vet at det er ulike grunner til at det av og til kan være litt gjennomtrekk. Er vel også litt typisk for nystartede bhg'er. Er du fornøyd ellers da, med pedagogisk opplegg osv?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #12 Skrevet 1. november 2009 Hei Jeg hadde datteren min i ulsetskogen barnehage før og var veldig fornøyd med den. De hadde en pedagog og en førskolelærer på hver avdeling, noe som gjør at de hadde flere pedagoger enn hva som er kravet. Ellers syns jeg de var veldig flinke å finne på varierte aktiviteter med de på msåbarnsavdelingen. Jeg var veldig skeptisk til at det var så stor barnehag, men eneste gangene jeg merket noe til det var når de hadde arangemang for barn og foreldre i barnehagen, ellers tenkte jeg ikke noe over det. Kunne skrevet mye mer, men stopper her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå